تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند

تاکنون۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند

برنامه های متنوعی با همکاری بعثه مقام معظم رهبری،سازمان حج و شرکت شمسا برای دانشگاهیان در کربلا تدارک دیده ایم که از جمله آنها،اولین سلام، همایش احلی من العسل، آشنایی با روایت گری های عاشورا،حرشناسی و ارائه بسته های فرهنگی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:با توجه به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهيان از ۱۰ تير ماه در سايت لبيك و بعد از گذشت ۹روز از آغاز ثبت نام تاكنون، بيش از ۷۳ هزار نفر از دانشگاهيان در سامانه ثبت نام ستاد مشخصات خود را وارد كرده اند و درخواست اعزام به عتبات داشته اند.
فقيهي گفت: ثبت نام عتبات دانشگاهيان تا تاريخ ۹۶/۴/۲۲ در سايت لبيك ادامه خواهد داشت و دانشگاهيان علاقمند به اعزام عتبات عاليات مي توانند جهت ثبت نام به سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.ir مراجعه كنند.
وي در خصوص بيشترين گروه ثبت نامي دانشگاهيان براي سفر به عتبات تا اين لحظه گفت:بيشترين گروه ثبت نام كنندگان اين دوره تا به امروز را متاهلين و بعد پسران و دختران دانشجو تشكيل مي‌دهند.
فقيهي گفت: قرعه كشي عتبات به صورت اينترنتي در سراسر كشور انجام خواهد شد كه تاريخ اعلام نتايج از سايت لبيك به اطلاع ثبت نام كنندگان محترم خواهد رسيد.
وي افزود: پنج گروه شامل اساتيد، كارمندان دانشگاهي، دانشجويان مجرد پسر، دانشجويان مجرد دختر و دانشجويان متاهل در اين سفر معنوي حضور دارند.
فقيهي اظهار داشت: برنامه هاي متنوعي با همكاري بعثه مقام معظم رهبري،سازمان حج و شركت شمسا براي دانشگاهيان در كربلا تدارك ديده ايم كه از جمله آنها،اولين سلام، همايش احلي من العسل، آشنايي با روايت گري هاي عاشورا،حرشناسي و ارائه بسته هاي فرهنگي است.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان يادآور شد: در نجف اشرف نيز برنامه هاي متنوعي براي زائرين دانشگاهي همچون بازديد از بيت امام خميني (ره)، كتابخانه علامه اميني ،صافي صفا و ... در دستور كار قرار دارد.
گفتني است، ثبت نام عتبات دانشگاهيان از روز ۱۰تير ماه در سايتwww.labbayk.irآغاز شده است و تا ۴ روز ديگر يعني ۲۲ تير ماه در سايت لبيك ادامه خواهد داشت.
اعزام دانشگاهيان در هفدهمين دوره عتبات از مرداد ماه سال جاري آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و در اين مدت حدود ۱۴ هزار نفر به عتبات عاليات اعزام مي شوند.


| شناسه مطلب: 69105




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران