کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد

کمیل عاشقانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی زمزمه شد

ندای یارب یارب از کمیل شورآفرین امیرمؤمنان به درگاه ایزد یکتا این بار از حنجره زائران ایرانی به آسمان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، زائران ايراني حاضر در كربلاي معلا شب گذشته نواي يارب يارب خود را به آسمان رساندند.
ده ها نفر از ايرانياني كه به عشق سالار شهيدان در سرزمين كرب و بلا حضور پيدا كرده اند، اما شب گذشته همنواي با مولاي متقيان روي به سوي درگاه الهي آورده و اعترافي جانانه به گناهان خود كردند.
«ظلمت نفسي» اميرمؤمنان كه در حقيقت، آموزشي براي شيعيان است اين بار از حنجره زائران ايراني در ميان خيمه ها و يادگارهاي دشت كربلا به گوش مي رسيد و اشك ندامت از گناه را به چشم خود مي ديدي كه زمين گونه ها را تر كرده بود.
حاضران در اين مراسم معنوي، براي سلامتي و تعجيل در فرج آقاي غريب اين روزها، امام زمان(عج) و براي رفع گرفتاري ها و تعميق هرچه بيشتر وحدت ميان مسلمانان جهان دستان خود را به درگاه احديت بلند كرده و عاشقانه دعا كردند .
يادآور مي شود، مراسم قرائت دعاي كميل و دعاي ندبه به همت بعثه مقام معظم رهبري در كربلا هر هفته در محل خيمه گاه حسيني برگزار مي شود و در مراسم شب گذشته حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري به ايراد سخنراني پرداخت و آقاي اطهري نسب نيز مداحي و قرائت دعاي پرفيض كميل را بر عهده داشت.




نظرات کاربران