برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس برگزاری همایش حج و زیارت در فارس

برگزاری همایش حج و زیارت در فارس

همایش آموزشی حج تمتع ویژه زائران بیت‌الله‌الحرام که امسال به سرزمین‌های وحی اعزام خواهند شد، با حضور ۲ هزار نفر در شیراز برگزار شد.

به گزارش ايكنا از فارس، همايش آموزشي حج و زيارت ويژه زائران بيت‌الله‌الحرام كه امسال به سرزمين‌هاي وحي اعزام خواهند شد، امروز، ۲۳ تيرماه در شيراز برگزار شد. اين همايش‌ها و برنامه‌هاي آموزشي طي اين ايام در تمام شهرستان‌هاي استان فارس برگزار خواهد شد كه در برنامه امروز ۲ هزار نفر زائران شهرستان شيراز در اين برنامه شركت كردند.
در اين برنامه علاوه بر سخنراني مدير حج و زيارت فارس، سرهنگ اكبر خسروي، رئيس پليس فرودگاه‌هاي استان فارس توصيه‌هاي امنيتي را براي زائران تشريح كرد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمين محمد شريفاني، مسئول بعثه سازمان حج و زيارت استان فارس به تشريح آموزش‌ها و نكات لازم درباره شيوه و نحوه برگزاري اعمال حج تمتع پرداخت.
عليرضا زينلي، مدير حج و زيارت فارس در حاشيه اين همايش در گفت‌وگو با خبرنگار ايكنا با بيان اينكه امسال به حمد الهي حج تمتع برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ريي‌هاي بسيار خوبي از سوي مسئولان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري براي برگزاري هرچه بهتر اين مراسم انجام شده است.
وي تأكيد كرد كه همه برنامه‌‌ريزي‌ها و هماهنگي‌ها انجام شده تا زائران بيت‌الله‌الحرام در كمال آرامش كار عبادات خود را به جا آورند و ان شاءالله حج خوبي خواهد بود و عزتمندانه برگزار خواهد شد.
زينلي با يادآوري تمام اقدامات اوليه اعم از تداركات، تغذيه، اسكان و غيره جهت خدمت به زائران بيت‌الله‌الحرام انجام شده است، گفت: بحمد الهي امسال تعداد زائراني كه از فارس به حج تمتع اعزام مي‌شوند نسبت به گذشته بيشتر شده است.
مدير حج و زيارت فارس از اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نفر زائر از اين استان به سرزمين وحي خبر داد و گفت: اين تعداد زائر در قالب ۲۵ كاروان اعزام مي‌شوند كه اعزام‌هاي استان فارس از ۲۱ مردادماه آغاز خواهد شد.
وي همچنين اين نكته را يادآوري كرد كه هنوز چينش پروازهاي مشخص نشده است و به محض مشخص شدن از طريق رسانه‌ها اطلاع‌رساني خواهد شد و سپس افزود:‌ پروازهاي استان فارس از فرودگاه شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز، مدينه به بعد هستند يعني ابتدا زائران بيت‌الله‌الحرام به جده اعزام شده و بعد از به مكه اعزام خواهند شد.
زينلي در بخش پاياني سخنان خود به زائران بيت‌الله‌الحرام سفارش كرد كه در تمام طول سفر و قبل از آن با مدير و روحاني كاروان خود هماهنگ و همراه باشند و گوش به فرامين آن‌ها دهند تا ان‌شاءالله مشكلي براي آنان به وجود نيايد.


| شناسه مطلب: 69164




حج 96



نظرات کاربران