۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند ۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند

۸ مسلمان انگلیسی با دوچرخه به حج می‌روند

در حالی که بسیاری از زائران خود را آماده پرواز برای شرکت در مراسم حج می‌کنند، ۸ مسلمان انگلیسی سفر خود را با دوچرخه به عربستان آغاز کردند.

به گزارش ايسنا به نقل از «سعودي گازتا»، اين هشت دوچرخه‌سوار انگليسي سفر خود را از مسجدي در شرق لندن آغاز كردند و در مسير به سمت مكه از كشورهاي فرانسه، آلمان، سوئيس، ايتاليا و يونان عبور خواهند كرد.
آنها از يونان با كشتي به مصر مي‌روند و از آنجا تا عربستان را نيز مجددا ركاب خواهند زد. اين سفر كه پيش‌بيني‌ مي‌شود شش هفته به طول بيانجامد، شامل مسافتي بالغ بر ۲ هزار مايل است و اين ۸ ركاب‌زن مسلمان انگليسي قصد دارند از اين طريق يك ميليون پوند براي قربانيان جنگ سوريه جمع‌آوري كنند.


| شناسه مطلب: 69191




حج 96



نظرات کاربران