عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع)

عزاداری و سینه‌زنی زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع)

زائران ایرانی حرم سیدالشهدا(ع) در محفل سخنرانی و عزاداری آن حضرت که از سوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، مراسم زيارت عاشورا، سخنراني و عزاداري زائران ايراني از سوي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق، صبح امروز در حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد.
در اين مراسم كه ده ها نفر از زائران ايراني حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري به ايراد سخنراني پرداخت و با بيان اينكه نعمت هاي الهي در زندگي يك امتحان شمرده مي شوند، اظهارداشت: انسان اگر از نعمت هاي الهي با هدايت ولايت در مسير بندگي خدا استفاده كند سود كرده است.
وي يادآور شد: مسير بندگي خدا تنها در پيروي از محمد و آل محمد است و اگر نعمت هاي الهي در غير اين مسير استفاده شود كفران است.
مداحي و روضه خواني آقاي اطهري نسب از استان قزوين از ديگر برنامه هاي اين مراسم معنوي و شورآفرين بود.
در اين مراسم علاوه بر زائران ايراني و غير ايراني جمعي از مسؤولان بعثه رهبري از جمله حجت الاسلام والمسلمين بهجتي نماينده بعثه رهبري در شهر كربلا حضور داشتند.
گفتني است، مراسم سخنراني و روضه خواني از سوي بعثه مقام معظم رهبري همه روزه بعد از نماز صبح در حرم مطهر امام حسين(ع) و هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در سرداب علقمي حرم مطهر حضرت اباالفضل(ع) برگزار مي شود.
همچنين مراسم دعاي كميل شب هاي جمعه و مراسم دعاي ندبه صبح جمعه با حضور خيل عظيم زائران ايراني در خيمه گاه حسيني برگزار مي شود.




نظرات کاربران