ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها

ابلاغ دستورالعمل 11 ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال 96 در فرودگاه ها

دستورالعمل 11 ماده‌ای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برای تسهیل رفت ‌و آمد زائران حج تمتع 96 از سوی قائم مقام مدیرعامل شرکت در امور فرودگاه‎ها ابلاغ شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، از روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي، پس از انجام هماهنگي هاي لازم با سازمان ها نهادهاي مربوط به اعزام زائران ايراني به حج تمتع 96 ، روز دوشنبه دستورالعمل 11 ماده‎اي از سوي حسين اسفندياري، قائم مقام مديرعامل شركت در امور فرودگاهها به شرح زير صادر شد:
1- فرودگاه‌ها ابتدا و انتهاي سفر هستند و ايجاد شرايط مطلوب و نيز حسن همكاري طرفين مي‌تواند تاثير به سزايي در رضايتمندي حجاج داشته باشد.
2.موارد مربوط به اعزام و پذيرش مسافران حج و زيارت در حوزه فرودگاه‌ها صرفا از طريق شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران پيگيري شود.
3.نظر به وجود زيرساخت مناسب در بخش آي. تي، شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران آمادگي دارد تا همچون سال 94 مرجعيت سايت اطلاع‌رساني حج تمتع سال جاري را بر عهده بگيرد. در اين راستا لازم است واحدهاي آي. تي شركت و سازمان حج و زيارت با برگزاري جلسات مشترك، موارد مربوط را هماهنگ كنند.
4.شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران همچون سال‌هاي گذشته آمادگي كامل جهت اعزام و پذيرش حجاج حج تمتع سال جاري را دارد.
5.فرودگاه‌هاي كشور با توجه به محدوديت‌هاي سازمان حج و زيارت در موضوع اسكان حجاج در كشور عربستان و 'اسلوت تايم' اعمالي از طرف فرودگاه جده و مدينه از يك سو و محدوديت‌هاي موجود در فرودگاه‌هاي كشور از طرف ديگر، همكاري لازم در تنظيم برنامه پروازي ايرلاين‌هاي مجري نقل و انتقالات حجاج را به عمل خواهند آورد.
6.مسائل و مشكلات احتمالي در استان‌ها از طريق تعامل با ادارات حج و زيارت استاني حل و فصل مي‌شود يا با افزايش عمده‌اي در اعزام و پذيرش حجاج در سال جاري مواجه مي‌‌باشند.
7.لزوم توجه بيشتر به فرودگاه‌هايي كه به عنوان ايستگاه پروازي حج تمتع در سال جاري تعيين شده و يا با افزايش عمده‌اي در اعزام و پذيرش حجاج در سال جاري مواجه مي‌باشند.
8.موافقت‌نامه سازمان حج و زيارت در زمينه ميزان و نحوه خدمات‌دهي به حجاج بيت‌الله‌الحرام با ايرلاين‌هاي مجري پروازهاي حج تمتع در اختيار شركت قرار گيرد.
9.فرودگاه‌هاي كشور همكاري لازم جهت امكان نظارت مديران سازمان حج و زيارت از چگونگي اعزام و پذيرش حجاج تمتع را به عمل آورند.
10.با توجه به حجم زياد مشايعين و مستقبلين از زائرين عزيز، تمهيدات لازم با هماهنگي ادارات حج و زيارت استاني در اين خصوص به عمل آيد.
11. سخنگوي شركت در رابطه با اطلاع‌رساني حج تمتع سال 96، حسين اسفندياري، قائم‌مقام مديرعامل در امور فرودگاه‌ها بوده و لازم است هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رساني در اين خصوص فقط با هماهنگي ايشان صورت بگيرد.
امسال بيش از 85 هزار زائر ايراني براي انجام اعمال حج تمتع از اوايل مرداد ماه عازم سرزمين وحي مي شوند.


| شناسه مطلب: 69259




حج 96



نظرات کاربران