خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است

خطیب حرم امام حسین: تکنولوژی به ابزاری برای تخریب عقاید تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده تکنولوژی را ابزاری برای تخریب عقاید دانست و تأکید کرد که خانواده ها بویژه والدین در این حالت باید مراقب باشند و برای تربیت صحیح فرزندان خود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، مراسم زيارت عاشورا، سخنراني و عزاداري زائران ايراني از سوي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق، صبح امروز در حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد.
در اين مراسم كه ده ها نفر از زائران ايراني حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمين صادق زاده در اين مراسم به ايراد سخنراني پرداخت با اشاره به مقام و منزلت والاي ائمه معصومين اظهار داشت: بايد توجه داشت كه طبق آيات قرآن و روايات ائمه معصومين از همه پيامبران و حتي پيامبران اولوالعظم مقام بيشتري دارند.
سخنران بعثه رهبري افزود: دليل اين مطلب از قرآن آيه 124 سوره مباركه بقره است، آنجايي كه حضرت ابراهيم(ع) كه پيامبري بسيار بزرگوار و اولوالعظم است وقتي از امتحانات سخت و دشوار الهي از جمله در آتش رفتن نمرود، رها كردن هاجر و اسماعيل در بيابان، ذبح اسماعيل و ساختن خانه كعبه سربلند بيرون مي آيد به او مقام امامت را عنايت مي كند.
وي عنوان كرد: البته بايد بدانيم كه امامت فقط رياست بر حكومت اسلامي نيست، بلكه امام، پيشواي انسان در دنيا و آخرت است و طبق عبارت «آتاكم ما لم يؤت أحدا من العالمين» در دعاي جامعه كبيره، امام ويژگي هايي دارد كه خداوند تا كنون به احدي عنايت نكرده است.
حجت الاسلام والمسلمين صادق زاده در ادامه با اشاره ويژگي هاي منحصر به فرد امام حسين(ع) در ميان اولياء الهي ابراز داشت: همه امامان ما نور واحد هستند، ولي در اين بين با توجه به شرايط مكاني و زماني كه براي امام حسين(ع) پيش آمد، ايشان داراي مقام و منزلت ويژه اي شده اند كه از جمله آنها لقب سيدالشهدا است.
وي افزود: درست است كه حضرت حمزه عموي پيامبر گرامي اسلام(ص) هم لقب سيدالشهدا دارند ولي ايشان در جنگ احد به دليل جنگاوري كه داشت و بدنش مثله شد سيدالشهداي جنگ احد لقب گرفت ولي امام حسين(ع)، آقا و سيد و سالار همه شهيدان عالم در طول تاريخ است و در عظمت امام حسين(ع) همين بس كه ائمه معصومين از نسل ايشان هستند.
سخنران بعثه رهبري در پايان با اشاره به اينكه تكنولوژي به ابزاري براي تخريب عقايد تبديل شده است، تأكيد كرد: امروز دشمنان ما ابزار تكنولوژي به دنبال منحرف كردن افكار و روحيه فرزندان ما هستند، بنابراين والدين ما بايد مراقب باشند وبا تأسي به دستگاه اهل بيت(ع) براي تربيت صحيح فرزندان خود تلاش كنند.
در ادامه اين مراسم روضه خواني و سينه زني با مداحي حاج اكبر رياحي اصل در حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد.
در اين مراسم علاوه بر زائران ايراني و غير ايراني جمعي از مسؤولان بعثه رهبري از جمله حجت الاسلام والمسلمين بهجتي نماينده بعثه رهبري در شهر كربلا حضور داشتند.
گفتني است، مراسم سخنراني و روضه خواني از سوي بعثه مقام معظم رهبري همه روزه بعد از نماز صبح در حرم مطهر امام حسين(ع) و هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در سرداب علقمي حرم مطهر حضرت اباالفضل(ع) برگزار مي شود.




نظرات کاربران