استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی

استقرار کولرهای گازی در چادر حجاج ایرانی

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان با بیان اینکه چادرهای اسکان زائران ایرانی در عرفات تغییر پیدا کرده است، گفت: تصمیم گرفتیم تا چادرهای منطقه عرفات را مرتفع‌تر کرده و کولرهای آبی چادرها را به کولر گازی تبدیل کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عربستان با بيان اينكه چادرهاي اسكان زائران ايراني در عرفات تغيير پيدا كرده است، گفت: تصميم گرفتيم تا چادرهاي منطقه عرفات را مرتفع‌تر كرده و كولرهاي آبي چادرها را به كولر گازي تبديل كنيم.
غلامرضا رضايي با حضور در منطقه منا ضمن بازديد از روند برپايي چادرهاي زائران ايراني حج تمتع 96 درباره آخرين اقدامات صورت گرفته براي تسهيل امور حجاج ايراني در عرفات و منا اظهار كرد: همه ساله در موسم حج در سرزمين عرفات از چادرهاي سنتي استفاده مي‌شد ضمن اينكه چند سالي بود كه از كولرهاي آبي براي خنك كردن درون چادرها بهره مي‌برديم.
وي ادامه داد: با توجه به گرماي شديد هوا در ايام حج تمتع ، تصميم گرفتيم تا چادرهاي منطقه عرفات را مرتفع‌تر كرده و كولرهاي آبي چادرها را به كولر گازي تبديل كنيم كه اين تغييرات مورد توجه قرار گرفت.
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عربستان تصريح كرد: چادرهاي جديد در حال حاضر نصب شده و ساير برنامه‌ها نيز با سرعت در حال انجام است.
رضايي به وضعيت چادرهاي منطقه منا اشاره كرد و گفت: چادرهايي در اين منطقه از قبل نصب شده بود اما برخي بازنگريها نسبت به نواقص و خدمات در اين منطقه انجام گرفت و تمامي كولرهاي چادرهاي حجاج نيز تعويض و كولرهاي جديد جايگزين آنها شد.
وي افزود: نصب كولرهاي جديد به اين دليل است كه حجاج در گرماي حدود 50 درجه‌اي آرامش داشته باشند و از هواي مطبوع بهره ببرند.
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عربستان تصريح كرد: با توجه به اينكه عرفات و منا شرايط سختي را دارد اما سعي شده كه يك امكانات نسبي براي زائران فراهم شود كه شاهد آن نيز خواهيم بود.
به گفته رضايي، نصب كولرهاي جديد و ساير امكانات ذكر شده در سرزمين عرفات و منا انجام گرفته و براي ايام حج مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
امسال بيش از 86 هزار نفر از زائران كشورمان در فاصله مرداد تا شهريور ماه براي به جا آوردن اعمال حج تمتع عازم عربستان سعودي خواهند شد.
منبع: فارس


| شناسه مطلب: 69290




عرفات حج 96



نظرات کاربران