٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان

٣١٣ کمک هزینه یک میلیون ریالی و سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان

از بین زائرانی که با موفقیت دوره های آموزش مجازی طرح حیات پاکان را بگذرانند به ۳۱۳ نفر کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی و به ۳ نفر به قید قرعه کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در راستاي آموزش هاي قبل از سفر، ايجاد آگاهي، شناخت زيارت و آشنايي زائران با زندگي معصومين مدفون در عراق اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي به صورت مجازي كرده است.
بر اساس اين گزارش،تمامي پذيرفته شدگان اصلي و ذخيره كه ثبت نام خود را نهايي كرده باشند، مي توانند در دوره آموزش مجازي شركت كنند.
از بين زائراني كه با موفقيت دوره هاي آموزش مجازي را بگذرانند به ۳۱۳ نفر كمك هزينه ۱۰۰ هزار توماني و به ۳ نفر به قيد قرعه كمك هزينه ۵۰۰ هزار توماني تعلق خواهد گرفت.
عنوان دوره هاي آموزش مجازي «حيات پاكان» است و شامل سه درس گفتاري پيرامون عاشورا، آداب و احكام زيارت و حيات پاكان است؛ محتواي دروس در قالب پي دي اف و فيلم تهيه شده و در پايان هر درس آزمون نهايي از آن برگزار خواهد شد و در نهايت يك گواهينامه كلي براي هر سه درس صادر مي شود.
زائرين در اين دوره ها با زمينه هاي قيام عاشورا،هدف از قيام عاشورا،آداب زيارت،آشنايي با احكام سفر شرعي،حكم نماز و روزه مسافر و ابعاد مختلف زندگاني سياسي و فرهنگي امام علي(ع)،امام حسين(ع)،امام كاظم(ع)،امام جواد(ع)،امام هادي(ع) و امام حسن عسكري(ع) آشنا مي شوند.
براي شركت در اين دوره ها بايد با ورود به سامانه آموزش مجازي،محتواي دروس را مطالعه و مشاهده كنيد و سپس به سوالات هر بخش جداگانه پاسخ دهيد.
زائراني كه موفق به دريافت گواهي نامه نهايي شدند،پي دي اف آن را با ذكر مشخصات و شماره تماس به آدرسinfo@labbayk.ir ارسال كنند، در قرعه كشي دريافت كمك هزينه اين دوره شركت داده مي شوند.
گفتني است، زائرين اصلي و ذخيره هفدهمين دوره عتبات دانشگاهيان مي توانند تا پايان شهريور ماه در اين دوره آموزشي شركت كنند.
جهت ورود به آموزش مجازي پس از ورود به سامان عتبات دانشگاهيان وارد سامانه جامع عتبات شده و منوي آموزش مجازي را انتخاب كنيد.




نظرات کاربران