با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا
با حضور مدیران ثابت هتل های زائران ایرانی در کربلا برگزار شد؛

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و بعثه در کربلا

جلسه مشترک ستاد عملیات شمسا و واحد بازرسی بعثه مقام معظم رهبری با مدیران ثابت هتل های کربلای معلا جهت بررسی آخرین مسائل در خصوص خدمت رسانی بهتر به زائران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، جلسه مشترك ستاد عمليات شمسا و واحد بازرسي بعثه مقام معظم رهبري با مديران ثابت هتل هاي كربلاي معلا عصر روز گذشته در هتل جواهر كربلا برگزار شد.
در اين جلسه كه چندين نفر از مديران ثابت هتل هاي كربلا حضور داشتند، آقاي علي بيگ مدير ستاد كربلا و جانشين ستاد عمليات عراق ضمن بيان برخي مسائل پيراموني هتل ها و لزوم توجه بيشتر به زائران به ارزش كار و خدمت به زوار اباعبدالله(ع) اشاره كرد و ابراز داشت: بايد قدر خود را بدانيد و جايگاه خود را بشناسيد و كار خود را هرچند سخت باشد براي خود افتخار بدانيد.
وي تأكيد كرد: همه ما را خود امام حسين(ع) دعوت كرده است و از بين ميليون ها انساني كه عاشق اين كار بودند دست روي ما گذاشته شده است، بنابراين همچنانكه كه كسي براي حضور در اين سرزمين به ما التماس نكرد و خودمان با عشق آمديم، همينطور كارمان را با عشق ادامه دهيم.
آقاي علي بيگ با بيان اينكه خداوند در برابر خدمت به زائران پاداشي چندين برابري به انسان مي دهد، خاطرنشان كرد: حواسمان پرت نشود كه كجا هستيم و براي چه آمده ايم و اين را هم بدانيم كه امام حسين(ع) به خادمان زائرانش توجه زيادي دارد.
در ادامه اين نشست آقاي شهسواري كارشناس مسؤول ارزيابي بعثه مقام معظم رهبري ضمن تقدير از فعاليت هاي بي وقفه مديران ثابت و مسؤولان هتل ها در خدمت به زائران تأكيد كرد: يكي از وظايف مديران ثابت اين است كه به مديران راهنما تأكيد كنند كه حضور آنها در جلسات ضروري است.
وي همكاري مديران ثابت با مديران راهنما را بويژه هنگام تخليه هتل هاي مسأله اي بسيار ضروري عنوان كرد و يادآور شد: سعي كنيد حتما هنگامي كه كارواني در حال ترك هتل است در عرض چند دقيقه به همراه مدير راهنما از اتاق سركشي كنيد تا در آينده به مشكل خاصي برخورد نكنيد.
آقاي شهسواري با اشاره به لزوم آراسته بودن وضع ظاهري مديران ثابت عنوان داشت: به هر حال شما نماينده كشورمان در هتل هستيد و بايد همواره به زائران در ارتباط باشيد و همچنين در مورد غذاي زائران هم بايد دقت بيشتري صورت بگيرد تا رضايتمندي لازم حاصل شود.
در ادامه اين جلسه آقاي بابازاده مسؤول اسكان ستاد عمليات كربلاي معلا نيز به بيان مسائلي در مورد پايان مأموريت مديران ثابت، وضعيت غذا و آشپزخانه هاي هتل ها پرداخت و خواستار شد كه مدير ثابت هنگام پايان مأموريت بايد صفر تا صد هتل را به مدير جدي بگويد.
در پايان اين نشست و پس از پاسخ گويي كارشناسان به سؤالات حاضران، از آقاي ناجي حرداني مديرثابت هتل قصرالورود به دليل رضايتمندي مطلوب زائران از وي با وجود مديريت اول ايشان در كربلا، از سوي بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات شمسا با اهداي هديه اي تقدير به عمل آمد.




نظرات کاربران