عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین

عزاداری با شکوه دسته های مختلف مردم در شام شهادت امام صادق در کاظمین

مردم و علمای کاظمین و بغداد دیروز و روز پنجنشنبه با حضور در خیابان باب المراد به عزاداری در شهادت امام صادق(ع) پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، عصر پنجشنبه و روز جمعه مردم متدين بغداد به همراه جمع كثيري از علماء جهت عرض تسليت شهادت امام صادق عليه السلام به سمت حرم فرزند برومندشان امام موسي كاظم عليه السلام راهپيمايي با شكوهي انجام دادند.
در اين مراسم باشكوه كه تقريبا سرتا سر خيابان باب المراد را شامل ميشد دسته هاي مختلفي از مردم زائر ومجاور مومن وعزادار حضور داشتند.
علما و روحانيون در اين مراسم طلايه دار بودند و مردم مؤمن نيز دوشادوش آنها با سردادن شعارهايي به ياد امام مظلوم خود بودند و در پايان مراسم نيز به مرثيه سرايي و سينه زني پرداختند.
حضور زائران ايراني نيز زينت بخش اين حركت زيبا بود، جايي كه ده ها نفر از مردان و زنان هم ميهن مان در كنار مردم بغداد و كاظمين به سمت حرم امامين جوادين حركت كرده و خود را در اين حركت عظيم شريك كردند.
حجت الاسلام والمسلمين احساني مسؤول دفتر نمايندگي بعثه به همراه جمعي از مديران بعثه در كاظمين و همچنين جمعي از مسؤولان شمسا و حج و زيارت نيز در اين مراسم حضور داشتند و به عزاداري پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران