بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه

بررسی روند اسکان زائران ایرانی در کربلا در روز عرفه

مسؤول اسکان ستاد عملیات کربلا و مسؤول اسکان عرفه با حضور رییس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق به بررسی روند اسکان زائران در روز عرفه پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، آقاي جهانگير زاده مسؤول اسكان ستاد عمليات كربلاي معلا با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار كه جمعي از مسؤولان ستاد عمليات كربلا و بعثه رهبري حضور داشتند در مورد آخرين وضعيت زائران در ايام عرفه بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدار بر لزوم تهيه فضاي مناسب براي دعاي عرفه كه مورد رضايت زائران باشد تأكيد كرد و اظهار داشت: بايد براي زائر امام حسين(ع) كارها به نحو مطلوب انجام شود تا بتواند به راحتي در ايام حضورش به زيارت و عبادت بپردازد.
وي تأكيد كرد: همه بايد اين را بدانيم و به آن معتقد باشيم كه خدمت به زائر امام حسين(ع) موجب رضايت آن حضرت و جلب رحمت الهي خواهد بود.
آقاي جهانگيرزاده نيز در اين ديدار ضمن تأكيد بر اينكه در ايام عرفه تلاش براي اسكان زائران دوچندان مي شود، به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين مركز در گذشته و برنامه هاي امسال پرداخت.
يادآور مي شود، در اين جلسه تعداي از اعضاي بعثه رهبري از جمله حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي مسؤول دفتر بعثه رهبري در نجف اشرف نيز حضور داشتند.


| شناسه مطلب: 69345




اسكان شمسا عرفه



نظرات کاربران