حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی

حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر دیروز، اول مردادماه در یازدهمین روز بسته‌شدن مسجدالاقصی بار دیگر با حمله و تیراندازی به نمازگزاران در بیرون از این مسجد ۲۱ تن را مجروح کردند.

به گزارش پايگاه خبري «imemc»، نمازگزاران فلسطيني مقابل ورودي «باب‌الاسباط» مسجدالاقصي براي برگزاري نماز عصر جمع شده بودند كه مورد تهاجم نيروهاي اسرائيلي و پليس قرار گرفتند.
به گفته سازمان هلال احمر فلسطين ۱۵ تن از نمازگزاران به ضرب گلوله مجروح شدند كه ۶ تن از آن‌ها براي مداواي بيشتر به بيمارستان انتقال يافتند و ۶ تن ديگر نيز كه بريدگي و كبودي داشتند، به صورت سرپايي مورد مداوا قرار گرفتند.
نيروهاي اشغالگر ديروز دو تن از فلسطينيان را نيز در شرق بيت‌المقدس پس از متوقف كردن خودروي آن‌ها بازرسي و دستگير كردند.
همچنين در حمله ديروز به شهرك «بيت امر» در كرانه غربي رود اردن در استان «الخليل»، نيروهاي صهيونيستي با جوانان محلي درگير و از گاز اشك‌آور استفاده كردند كه ايجاد مشكلات تنفسي براي ساكنان اين شهرك را در پي داشت.


| شناسه مطلب: 69398




مسجدالاقصي



نظرات کاربران