بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین

بیان سیره سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) در برنامه روایتگری کاظمین

برنامه روایتگری ویژه زائران ایرانی در کاظمین از سوی واحد فرهنگی کاظمین برگزار و راوی با بیان سیره رفتاری سیاسی و تربیتی امام کاظم(ع) گوشه هایی از زندگانی حضرت را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، برنامه روايتگري مصور از سوي واحد فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري معظم رهبري در كاظمين همه روزه ويژه زائران ايراني برگزار مي شود.
در جديدترين برنامه، زائرين كاروان هاي حج و زيارت از اجراي برنامه روايتگري در هتل هاي قصر الكاظميه سراج القائم و در الكاظميه اظهار خوش آيندي كردند.
آنان ضمن استقبال از اين گونه برنامه هاي فرهنگي و تبليغي، برنامه روايتگري مصور را در بالابردن معرفت انسان در زيارت امام معصوم موثر و مفيد دانستند.
در اين برنامه ها حجت الاسلام محمدعلي احساني مسئول فرهنگي كاظمين با بيان سيره رفتاري سياسي و تربيتي امام كاظم(ع) گوشه هايي از زندگاني حضرت را به تصوير مي كشد.
يادآور مي شود، برنامه آرام دجله روزانه با توجه به ورودي هاي كاظمين در بيش از دو هتل در اين شهر مقدس در مدت كمتر از يك ساعت براي هركاروان برگزار مي شود.




نظرات کاربران