حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد

حجت الاسلام نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار کرد

دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با نماینده سازمان حج و زیارت در عراق با تأکید بر تلاش بیشتر بر خدمت رسانی به زائران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق با حضور در دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در كشور عراق با آقاي سيد مرتضي حسيني ديدار و گفت‌وگو كرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدار ضمن تقدير از تلاش هاي نمايندگي حج و زيارت در عراق يادآور شد: اگر فعاليت ها در راستاي رضايت خدا و رفاه زائران باشد، بدون شك پاداش و اجر زيادي را به همراه خواهد داشت.
وي عنوان داشت: بايد كاري كنيم كه وقتي زائران عزيز ما از سفر زيارتي عتبات عاليات به سمت شهرهاي خود باز مي گردند با رضايت كامل و دست پر از اين كشور خارج شوند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با اشاره به ضرورت اولويت بخشي به مسائل فرهنگي براي زائران، ابراز داشت: زيارت ظاهري دارد وباطني ، انچه موجب معرفت و شناخت بيشترا مي شود جنبه روح ،رمز و راز وفلسفه زيارت است .
آقاي حسيني نيز در اين ديدار با بيان اينكه مردم به سازمان حج و زيارت به عنوان يك نهاد مقدس نگاه مي كنند، ابراز داشت: تلاش ما از روز اول بر اين بوده است كه بتوانيم فراتر از يك وظيفه ظاهري كارمندي فعاليت كنيم بلكه هرچه در توان داريم براي ارتقاي سطح رفاه زائران به كار مي بريم.
وي همكاري بعثه مقام معظم رهبري در ارتقاي سطح فعاليت هاي سازمان حج را ضروري و لازم برشمرد و خاطرنشان كرد: ما در طول اين سالها در كنار بعثه رهبري بوده ايم و معتقديم ما اگر در كنار يكديگر باشيم در راه خدمت رساني به زائران توفيقات بيشتري كسب خواهيم كرد.




نظرات کاربران