دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند

دانشگاهیان از ۹ ایستگاه پروازی به عتبات اعزام می شوند

کاروان های هوایی نجف و همچنین کاروان های زمینی به ترتیب ۳ شب نجف،۳ شب کربلا و ۱ شب در کاظمین و کاروان های هوایی بغداد به ترتیب ۱ شب کاظمین،۳ شب کربلا و ۳ شب نجف اسکان خواهند داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، زائرين دانشگاهي به دو صورت زميني و هوايي به عتبات عاليات اعزام مي شوند.طول مدت اقامت در عراق ۷ شب مي باشد كه در سفرهاي زميني با احتساب يك روز رفت و يك روز زمان برگشت مجموعا ۹ روز به طول مي انجامد.
بر اين اساس، كاروان هاي هوايي نجف و همچنين كاروان هاي زميني به ترتيب ۳ شب نجف،۳ شب كربلا و ۱ شب در كاظمين و كاروان هاي هوايي بغداد به ترتيب ۱ شب كاظمين،۳ شب كربلا و ۳ شب نجف اسكان خواهند داشت.
گفتني است؛زائراني كه به صورت زميني به عتبات اعزام مي شوند از سه مرز مهران،شلمچه و چزابه عبور مي كنند و زائران هوايي از ۹ ايستگاه پروازي تهران،اصفهان،شيراز،تبريز،كرمان،زاهدان،بيرجند،ساري و مشهد به عتبات عاليات مشرف خواهند شد . زائرين ساير استان ها نيز از استان همجوار خود اعزام مي شوند.
اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در اين دوره در كل كشور از ۱۵ مرداد لغايت ۸ آبان ماه ۹۶ صورت مي گيرد.


| شناسه مطلب: 69477




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران