جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد

جلسه مداحان و روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با تأکید بر لزوم اخلاق مداری زائران و کسب معارف از سفر عتبات عالیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، جلسه روحانيون و مداحان بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف روز گذشته با حضور مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر برگزار شد.
اين مراسم پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد، حجت الاسلام جاوري به عنوان رابط بعثه در امور روحانيون به سخنراني پرداخت.
وي با استناد به آيات و روايات درخصوص جايگاه و اهميت صبر و حسن معاشرت بر لزوم توجه به اين دو صفت پسنديده اسلامي تاكيد كرد و يادآور شد: روحانيون و مداحان بايد در هر شرايطي با زائران بهترين برخورد را داشته باشند.
درادامه اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف نيز با اشاره به نقش روحانيون و مداحان در كاروان هاي اعزامي به عتبات، اظهار داشت: وقتي روحاني يا مداح تعدادي زائر را به عتبات عاليات مي آورد تا در ارتقاي فرهنگ و معنويت در او تأثير گذار باشد، بايد ابتدا خودش را ساخته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي بر لزوم رعايت آداب و اخلاق اسلامي در سفر نوراني عتبات عاليات تاكيد كرد و ياد آور شد: سفر معنوي عتبات فرصتي براي نهادينه كردن و ترويج اخلاق و آداب اسلامي است و اصلا ورود ما به اين حرم هاي مطهر به اين دليل است كه كمي در خودمان تحول ايجاد كنيم.
در پايان اين جلسه پرسش و پاسخ انجام شد و يكي از روحانيون در رثاي اهل بيت عصمت و طهارت مرثيه سرايي و نوحه خواني كرد.
گفتني است، جلسات مداحان و روحانيون بعثه مقام معظم رهبري روزهاي زوج و پنجشنبه ها در محل بعثه رهبري در هتل الرسل برگزار مي شود و جلسه سخنراني و مداحي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف نيز بعد از نماز صبح و مغرب و عشا همه روزه برقرار است.




نظرات کاربران