امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است امام جمعه سنندج:  حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است

امام جمعه سنندج: حج نماد عینی نمایش وحدت و همدلی مسلمانان است

امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم حج، گفت: حج نماد عینی برای نمایش وحدت و همدلی در بین مسلمانان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن خدايي ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه سنندج كه در مسجد جامع اين شهر اقامه شد، اظهار داشت: حج و برگزاري اين مراسم معنوي در دين مبين اسلام از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است.
وي با اشاره به ميزان اهميت برگزاري مراسم حج گفت: حج بزرگترين تجمع مسلمانان و نماد اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است و اميدواريم تمام مسلمانان جهان در حج ابراهيمي امسال با سلامت مناسك اين واجب ديني را به جا آورند.
امام جمعه سنندج ضمن تبريك به افرادي كه در سال جاري در مراسم حج تمتع حضور دارند، عنوان كرد: همه بايد آموزه هاي ديني و اسلامي را به بهترين شكل ممكن و با حضور حداكثري برگزار كنيم.
وي به برگزاري نماز جمعه به عنوان يكي ديگر از نمادهاي وحدت و همدلي در اسلام اشاره كرد و گفت: خوشبختانه اين مهم به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در كشورمان به بهترين شكل ممكن برپا مي شود.
وي به وحدت و همدلي در بين كشورهاي اسلامي به عنوان يكي از نيازهاي اصلي اشاره كرد و افزود: وحدت و همدلي رمز پيشرفت و موفقيت است و به همين دليل بايد در هر شرايطي به اين مهم توجه داشته باشيم.
ماموستا خدايي ضمن تاكيد بر لزوم توجه بيشتر به اجرايي كردن تمامي آموزه هاي ديني، گفت: استقامت در دين اين است كه ايمان و باوري كه در دل داري همواره مد نظر و همواره مورد توجه قرار دهيد.
وي انجام واجبات ديني مانند روزه، نماز و زكات را نشان ايمان در انسان دانست و گفت: خودداري از آنچه در دين اسلام به عنوان حرام مطرح شده است از ديگر نشانه‌هاي ايمان پايدار در انسان مسلمان است.
امام جمعه سنندج از حضور مردم اين شهر در نماز جمعه تقدير كرد و گفت: اين حضور شما نشان دهنده وجود وحدت و همدلي است و تا زماني كه اين وحدت وجود داشته باشد ما در مقابل دشمن موفق خواهيم بود.


| شناسه مطلب: 69528




حج تمتع سنندج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران