آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند

آیت الله علما: حجاج فرهنگ غنی و تمدن ایران را به جهانیان نشان دهند

آیت الله علما با اشاره به اینکه حجاج ایرانی نماینده مردم این کشور و ملت هستند، گفت: باید حاجیان ایرانی در مناسک حج به گونه ای رفتار کنند که فرهنگ و تمدن غنی مردم این کشور را به جهانیان نشان دهند و به مقررات کشور میزبان توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در كرمانشاه، آيت الله مصطفي علما، صبح امروز در همايش آموزشي حجاج كرمانشاهي كه سالن ورزشي امام خميني (ره) اين شهر برگزار شد، اظهار داشت: بي شك اين سفر معنوي نصيب هر كسي نمي شود و اين بركت و لطف خداوند منان است كه براي شما دعوتنامه اين سفر ارسال شده است.
رئيس شوراي حوزه علميه كرمانشاه بيان داشت: حج همانند ماه مبارك و عزيز رمضان، مهماني و ضيافت الهي براي مومن است، لذا بياييم قدر اين فرصت طلايي را به خوبي بدانيم و از بركات معنوي آن نهايت استفاده را ببريم.
نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه تاكيد كرد: حج براي اين قرار داده شده است كه انسان در مسير فرامين الهي حركت كند و تمام و كمال مطيع پروردگار باشد.
آيت الله علما با اشاره به اينكه راز وجودي و رستگاري هر انساني در اطاعت از خداوند نهفته است، گفت: در مناسك حج، حجاج به صورت باورنكردني از از تعلقات دنيوي دور مي شوند و آن را به دست فراموشي مي سپارند، لذا اين فرصت را بايد قدر بدانيم.
امام جمعه كرمانشاه تصريح كرد: حاجيان عزيز بدانيد كه امكان دارد كه اين فرصت مغتنم ديگر نصيبشان نشود، لذا سعي كنيد بيشتر اوقات خود را در مسجد الحرام و بيت الله بگذرانيد و از نعمات و بخشايش خداوند منان بيشترين بهره را ببريد.
رئيس شوراي حوزه علميه كرمانشاه با اشاره به اينكه حجاج ايراني نماينده مردم اين كشور و ملت هستند، گفت: بايد حاجيان ايراني در مناسك حج به گونه اي رفتار كنند كه فرهنگ و تمدن غني مردم اين كشور را به جهانيان نشان دهند و به مقررات كشور ميزبان توجه كنند.


| شناسه مطلب: 69537




حج تمتع كرمانشاه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران