آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس

آموزش مراسم حج به کودکان مالزیایی+عکس

در مالزی رسم بر این است که از بدو تولد کودک یک حساب بانکی برای او افتتاح می گردد و هرماه مبلغی به آن واریزمی شود تا در زمان مناسب بتواند به حج برود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نزديك به هزاران كودك مالزي‌تبار در كوالالامپور گرد هم آمدند تا در شبيه سازي مراسم حج شركت كنند و تمامي مراحل آن را به خوبي فرا گيرند، آنها با شوقي وصف ناشدني لباس هاي احرام را به تن كردند و براي يادگيري آموزش هاي لازم آماده شدند.
كودكان سنگ ريزه ها را براي انجام رمي جمرات در كيف هاي سبز رنگ خود مي ريزند، هدف از اين برنامه آموزش نظم در مراسم حج بوده و اينكه از همين دوران كودكي بر اهميت اين مراسم با شكوه تاكيد شود كه تا بزرگسالي اين موضع ملكه ذهن كودكان شود و هيچ گاه از ياد نبرند.
در مالزي رسم بر اين است كه از بدو تولد كودك يك حساب بانكي براي او افتتاح مي گردد و هرماه مبلغي به آن واريزمي شود تا در زمان مناسب بتواند به حج برود.


| شناسه مطلب: 69582




آموزش مالزي



نظرات کاربران