صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند

صهیونیست‌ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند

رئیس مرکز بین المللی قدس در فلسطین بامداد دوشنبه اعلام کرد: صهیونیست ها طی روزهای گذشته که درهای مسجدالاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی بسته بودند, تعداد زیادی از اسناد متعلق به املاک و مستغلات اوقاف اسلامی شهر قدس را سرقت کردند.

به گزارش شبكه خبري روسيا اليوم, 'حسن خاطر' رئيس مركز بين المللي قدس در فلسطين افزود: صهيونيست ها سه روز متوالي در مسجدالاقصي حضور داشتند و طي اين مدت تعداد زيادي از اسناد و مدارك محرمانه متعلق به مسجدالاقصي و املاك و دادگاه هاي شرعي را سرقت كردند.
وي افزود: سرقت اين اسناد اطلاعات زيادي از زمين ها و املاك اداره اوقاف بيت المقدس را كه حدود 90 درصد از محله هاي قديمي قدس را شامل مي شود در اختيار صهيونيست ها قرار مي دهد كه مي تواند مورد سوءاستفاده آن ها قرار گيرد و مصادره اين املاك را فراهم آورد.
رئيس مركز بين المللي قدس با بيان اينكه كميته تخصصي براي ارزيابي حجم اسناد مفقود شده تشكيل شده است, از مقام هاي فلسطيني خواست تا گام هاي مقتضي را براي شفاف سازي اين موضوع بردارند.
به گزارش ايرنا، سه جوان فلسطيني جمعه 23 تير در جريان يك درگيري با نظاميان صهيونيست در مسجدالاقصي به شهادت رسيدند. دو نظامي صهيونيست نيز در اين درگيري كشته شدند.
در پي وقوع اين حادثه بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي دستور بستن درهاي مسجدالاقصي را صادر كرد و اجازه نداد نمازگزاران فلسطيني در صحن اين مسجد نماز جمعه را به جا بياورند، اما سپس با عقب نشيني در مواضع پيشين خود دستور بازگشايي مسجدالاقصي و نصب گيت هاي امنيتي داد.
بسياري از مقام هاي كشورهاي اسلامي و بين المللي اقدام صهيونيست ها در بستن مسجدالاقصي را محكوم كردند.


| شناسه مطلب: 69585




قدس مسجدالاقصي



نظرات کاربران