تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا

تولید نرم‌افزار مرجع مسائل اعتقادی در کربلا

مرکز پژوهش‌های دیجیتال حوزوی «تراث الأنبیاء» وابسته به آستان مقدس عباسی، به تازگی نرم‌افزاری عربی را تولید کرده که دربردارنده ۱۶ هزار منبع در حوزه مسائل اعتقادی و پاسخگویی به شبهات در ارتباط با اهل بیت(ع) است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني «alhikmeh.org»، اين نرم‌افزار در مرحله نخست قابليت نصب روي گوش‌هاي هوشمند با سيستم عامل اندرويد را دارد و در آينده صاحبان گوشي‌هاي هوشمند با سيستم عامل «آي‌ اُ اِس» نيز مي‌توانند از آن استفاده كنند.
«شيخ حسن الترابي»، مدير مركز پژوهش‌هاي ديجيتال حوزوي «تراث الأنبياء: ميراث انبيا» با اعلام اين خبر گفت: اين نرم‌افزار دربردارنده ۱۶ هزار منبع براي پاسخگويي به شبهات در ارتباط با اهل‌بيت(ع) بوده و استدلال‌هاي آن برگرفته از دو مكتب اهل بيت(ع) و اهل سنت و احاديث و رواياتي از پيامبر اسلام(ص) و ائمه معصومين(ع) است.
وي با بيان اين كه بخشي از محتواي اين نرم‌افزار از پايگاه الكترونيكي خادم اهل البيت (عليهم السلام) و با اجازه شرعي اين پايگاه اقتباس شده است، گفت: در اين نرم‌افزار تعدادي از لينك‌هاي مرتبط با مسائل اعتقادي ويژه پاسخگويي به شبهات نيز وجود دارد.
الترابي تصريح كرد: اين نرم‌افزار را مي‌توان با وارد كردن نام «المرجع العقائدي الإلكتروني» در قسمت جستجوي بازار يافته و به صورت مستقيم دانلود كرد.
مدير مركز پژوهش‌هاي ديجيتال حوزوي تراث الأنبياء در ادامه گفت: اين مركز يكي از مؤسسات وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) است كه هدف آن آگاهي‌بخشي به جوامع و آشناكردن آنها با علوم الهي و مكارم اخلاق و همچنين، تشويق پژوهشگران و دانشجويان به تلاش بيشتر براي پيشرفت و توسعه است.
وي در پايان، برطرف‌كردن نيازهاي علمي دانش‌پژوهان، ترويج و گسترش علوم اهل بيت به ويژه علوم ديني حوزوي در سراسر جهان به روشي ديجيتال، ساده و قابل دسترس را از ديگر اهداف اين مركز برشمرد.


| شناسه مطلب: 69616




عتبات نرم افزار



مطالب مرتبط

نظرات کاربران