برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره

برگزاری محفل انس و معرفت زایران اهل سنت در مدینه منوره

محفل انس ومعرفت با حضور زایران ایرانی اهل سنت چهارشنبه شب در هتل بدرالمدینه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در اين مراسم كه با استقبال و حضور پرشور زايران اهل سنت اعزامي از استان هاي كردستان و هرمزگان برگزار شد ؛ حجت الاسلام محمد رضا افضلي از روحانيون مديريت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبري در سخناني با بيان اهميت و فضليت حج و زيارت مرقد نبي مكرم اسلام ؛ ابراز اميدواري كرد زايران اهل سنت بيشترين بهره را از اين سفر معنوي ببرند.
وي خطاب به زايران اهل سنت گفت حال كه در اين سفر معنوي گام گذاشته ايد، اين لحظات را قدر بدانيد و بيشترين وقت خود را صرف پالايش روح وجان و تقويت ارتباط با خالق متعال كنيد.
وي همچنين با موضوع "‌بازارگردي "‌ اشاره كرد و گفت :‌ بازار و خريد همه جا هست، اما مسجد النبي و مسجدالحرام همه جا نيست. تلاش كنيم تا از اين سفر كوتاه و پربار، حدأكثر بهره را ببريم.
حجت الاسلام افضلي همچنين در بخش ديگري از سخنانش با استناد به آياتي از قران كريم به ويژگي هاي بارز نبي مكرم اسلام اشاره كرد و گفت : براساس ايات قران كريم ما مسلمانان بايد پيامبر را اسوه و الگو خود قرار دهيم .
يادآور مي شود امسال بيش از 15 هزار زاير اهل سنت كشورمان در قالب 105 كاروان در موسم حج 96 حضور دارند.
عمليات اعزام 86 هزار و 500 زاير ايراني به عربستان براي انجام مناسك حج تمتع از هشتم مرداد ماه آغاز شده است.




نظرات کاربران