شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر

شمیم دعای ندبه روح و جان زائران کربلا را معطر کرد + تصاویر

مراسم دعای ندبه صبح امروز از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با نوای گرم حجت الاسلام والمسلمین صمدی یزدی در خیمه گاه حسینی با حضور زائران اباعبدالله الحسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، مراسم دعاي ندبه زائران ايراني صبح امروز از سوي بعثه مقام معظم رهبري با نواي دلنشين حجت الاسلام والمسلمين اكبر صمدي يزدي در خيمه گاه حسيني برگزار شد.
زائران حسيني در اين مراسم همنوا با مهدي فاطمه، روح و جان خود را در زلال دعاي ندبه صيقل داده و در فراغ مولا و صاحب خود اشك ريختند.
بامداد جمعه دل هر عاشقي و دلباخته اي به ياد امام تنهاي خود افتاده و با ندبه خواني در دوري او سعي مي كند تا خود را از قافله محبان و شيفتگان اهل بيت(ع) عقب نياندازد.
اين جمعه نيز عاشقان امام زمان(عج) البته در كربلاي معلا و در خيام حسيني عهد خود را با صاحب عصر و زمان تجديد كرده و تأكيد كردند كه نخواهند گذاشت كربلايي ديگر براي امام زمان(عج) نيز تكرار شود.
شيفتگان فرزند فاطمه زهرا با حضور در خيمه گاه حسيني و بلند كردن دست استغاثه خود به بارگاه الهي عاجزانه از خداي خود تعجيل و ظهور فرج امام زمان(عج) را نيز خواستار شدند.




نظرات کاربران