گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره

گزارشی از بازدید سرزده نماینده ولی فقیه از هتل محل اقامت زایران ایرانی در مدینه منوره

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی خانه خدا که امروز جمعه وارد مدینه منوره شد ؛ ظهر امروز به طور سرزده از هتل محل اقامت شماری از زایران کشورمان در مدینه منوره دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج ؛ نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در اين بازديد از نزديك با زايران كشورمان و نيز مسئولان و مديران و كارگزاران حج كه در خدمت زايران هستند ؛ در فضايي گرم و صميمي ديدار و احوالپرسي كرد.
سرپرست زايران ايراني خانه خدا در حالي وارد هتل "‌گلدن توليب "‌ واقع در نزديكي مرقد نبي مكرم اسلام حضرت محمد (ص) شد كه زايران كشورمان پس از شركت در نمازجمعه و زيارت مرقد مطهر رحمه للعالمين ؛ در رستوران هتل مشغول صرف غذا بودند و نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت درفضايي سرشار از صميميت و مهرباني در كنار سفره پرنعمت زايران ؛‌ ميهمان خوان رحمت الهي شد.
بازار عكس سلفي با تلفن هاي هوشمند كه امروزه در دست اكثر زايران كشورمان قابل رويت است داغ داغ بود و البته اين سلفي گرفتن ها بعضا موجب كندي حركت حجت الاسلام قاضي عسكر در بين زايران مي شد . آنچه بسيار مورد توجه و حتي تحسين زايران بود ؛ حضور بي تكلف و صميمانه نماينده مقام معظم رهبري در جمع زايران بود .
در بازديد سرپرست حجاج ايراني از كاروان هاي مستقر در هتل يادشده ؛‌ جمعي از مسئولان بعثه و ستاد مدينه ؛‌حجت الاسلام قاضي عسكر را همراهي مي كردند و نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت هر از چندگاهي توصيه ها و تذكراتي را به مسئولان گوشزد مي نمود.
مهدي فيروز پور مدير مجموعه هتل كه هماهنگي هاي لازم بين مديران كاروان ها و مسئولان هتل و فراهم كردن زمينه آسايش زايران را برعهده دارد ؛ پشت تريبون قرار گرفت و با بيان خيرمقدم كوتاهي گفت :‌ حضور نماينده محترم ولي فقيه و سرپرست زايران ايراني بيت الله الحرام در جمع زايران و برخورد پرمهر و عطوفت ايشان با زايران و خدمتگزاران ضيوف الرحمن موجب دلگرمي همه ماست.
وي گفت :‌به نمايندگي از زايران ايراني از شما درخواست مي كنم كه سلام ما را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي برسانيد و شما به عنوان نماينده مقام معظم رهبري بدانيد كه زايران ايراني همگي سفيران ملت قهرمان و ايران اسلامي و سرافراز هستند.
خانمي كه خود را بهرامي و از زايران استان مركزي معرفي كرد ؛ در جملاتي ساده و البته پرمعنا خطاب به حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر گفت :‌ " حاجاقا دست شما درد نكند "‌.
اين زاير كشورمان خطاب به ساير هم كارواني هاي خود گفت: حج امسال را مرهون پيگيري ها و زحمات ايشان به عنوان نماينده مقام معظم رهبري هستيم.
ارايه آموزش هاي بيشتر بهداشتي به زايران بويژه زايران با سن بالا ؛ پرهيز از اسراف در پذيرايي زايران ؛ پرهيز از توزيع نوشابه به زايران به دليل مضرات و قندبالاي اين نوشيدني و ... از ديگر مواردي بود كه زايران در فضايي صميمانه و هنگام بازديد نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با ايشان درميان گذاشتند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت نيز با رويي گشاده و صبر و حوصله درخواست ها و پيشنهادات مطرح شده از سوي زايران را استماع كرد و به آن توصيه كرد حتما پيشنهادات و نظرات خود را مكتوب در اختيار مسئولان و خدمتگزاران حج قرار دهند تا زمينه وامكان ارايه خدمات بهتر و شايسته تر به زايران فراهم شود.
.حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر همچنين در بازديدي از اشپزخانه هتل به فعالان در اين بخش خداقوت و خسته نباشيد گفت و اظهارداشت :‌ طبخ غذا و توزيع آن در هواي گرم مدينه قطعا سخت و طاقت فرساست و قطعا شما در ثواب حج و زيارت زايران شريك هستيد.
يادآور مي شود در هتل "‌ گلدن توليب "‌بيش از 980 زاير از 7 كاروان از استانهاي تهران ؛‌همدان ؛ لرستان ؛‌آذربايجان شرقي و استان مركزي مستقر هستند.
در جريان بازديد سرپرست زايران ايراني خانه خدا از هتل محل اقامت زايران كشورمان ؛ "‌اكبر رضايي " رييس ستاد مدينه ؛ حجت الاسلام سيد جواد مظلومي معاون فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري ؛ مهران فرشيد مديركل حج و زيارت استان تهران وجمعي از مديران و مسئولان و كارگزاران حج حضور داشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران