بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد

بیمارستان مدینه تحویل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد

معاون حج و زیارت مرکز پزشکی هلال احمر ایران گفت: به لطف خدا و با پیگیری و حمایت های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، بیمارستان مدینه تحویل شد و از روز دوشنبه به زائران خدمات پزشکی ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، دكتر پيرحسين كوليوند روز يكشنبه افزود: اين بيمارستان متشكل از بخش هاي مختلف آزمايشگاه، راديولوژي، كلينيك هاي تخصصي و واحد مددكاري است.
وي تصريح كرد: فرايند آماده سازي از امروز آغاز شده و تا فردا صبح عملا اين بيمارستان راه اندازي و آماده ارائه خدمات پزشكي به زائران ايراني خواهد بود.
دكتر كوليوند با بيان اينكه طرف سعودي همكاري خوبي در اين زمينه داشت و با حضور نمايندگان وزارت بهداشت و ساير وزارتخانه ها با نگاهي مثبت مطابق توافقات به عمل آمده اجازه راه اندازي بيمارستان در مدينه منوره صادر شد.
معاون حج و زيارت مركز پزشكي هلال احمر ايران همچنين به ترخيص داروهاي مورد نياز زائران از گمرك فرودگاه جده اشاره كرد و گفت: داروهاي مورد نياز در مدينه امشب تحويل مي شود و تا فردا صبح در اختيار واحدهاي پزشكي قرار مي گيرد و داروهاي مورد نياز در مكه نيز همزمان ارسال شده است.
وي با اشاره به اينكه بحمدالله تا امروز بيماري نگران كننده اي ميان زائران ايراني گزارش نشده است، گفت: يكي از زائران دچار مشكل قلبي شده بود كه به يكي از بيمارستان هاي مدينه النبي منتقل و با عمل "آنژيو پلاستي" رگ قلب او باز شد و فردا مرخص مي شود.
يكي ديگر از زائران هم بر اثر زمين خوردن دچار شكستگي "فمور" (شكستگي ناحيه ران) شده بود كه اقدامات اوليه براي عمل جراحي او انجام شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران