استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی

استقبال مسئولان وزارت حج عربستان و فرودگاهی جده از زایران ایرانی

نخستین گروه از زایران ایرانی (‌مدینه بعد )‌ روز چهارشنبه وارد فرودگاه جده شدند و مورد استقبال مسئولان وزارت حج و فرودگاهی عربستان قرار گرفتند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ اين گروه از زايران كشورمان پس از ورود به فرودگاه جده و انجام امور قانوني و تشريفاتي ؛ فرودگاه جده را به مقصد مكه مكرمه ترك كردند.
زايران مدينه بعد ؛ قبل از ورود به مكه مكرمه در ميقات جحفه ؛ لباس احرام به تن مي كنند و در بدو ورود به مكه مكرمه با حضور در مسجدالحرام ؛ اعمال عمره تمتع را بجا مي آورند.
مسئولان و نمايندگان وزارت حج عربستان در بدو ورود ؛‌هدايايي نيز به نشانه استقبال و خوشامدگويي به زايران كشورمان اهدا كردند.
پروازهاي حج 96 به مقصد جده تا سوم شهريور ادامه دارد .




نظرات کاربران