رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد

رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج 96 خبر داد

"‌حمید محمدی "‌رییس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های زایران ایرانی در سرزمین منا و عرفات خبر داد و گفت که با تلاش های انجام شده ؛‌خیمه های زایران ایرانی امسال از کیفیت و استاندارهای بالاتری برخوردار است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛‌ "‌ حميد محمدي " رييس سازمان حج و زيارت كه براي بررسي آخرين اقدامات انجام شده براي استقرار خيمه هاي زايران ايراني در سرزمين عرفات به مكه سفر كرده است ؛ گفت كه كسانيكه در سالهاي قبل مشرف شده اند ؛ اين بهبود كيفيت را به خوبي لمس خواهند كرد .
رييس سازمان حج و زيارت همچنين با اشاره به اينكه طبق توافقات انجام شده ؛ خيمه هاي زايران كشورمان مجهز به كولرهاي گازي و سيستم هاي خنك كننده است ؛ ابراز اميدواري كرد با توجه به گرماي هوا در سرزمين عرفات ؛ استفاده از سيستم هاي خنك كننده شرايط اسان تر و بهتري را براي اقامت موقت زايران ايراني در سرزمين منا و عرفات ايجاد كند.
وي گفت : همچنين ارتفاع سقف چادرهاي اقامتي در سرزمين منا و عرفات ؛ بالاتر از سالهاي قبل است كه اين موضوع به كاهش احساس گرما در زمانيكه زايران عزيز در چادرها مشغول دعا و مناجات و استراحت هستند ؛‌ منجر خواهد شد.
در بازديد رييس سازمان و حج و زيارت از محل استقرار زايران ايراني در سرزمين منا و عرفات ؛ شماري از مسئولان اجرايي ستاد عمليات مكه در حوزه اسكان نيز گزارشي از اقدامات انجام شده به اطلاع اقاي محمدي رساندند.
وي با قدرداني از تلاش ها و زحمات انجام شده از سوي ستاد مكه ؛‌ خدمتگزاري به زايران را افتخاري براي سازمان حج و زيارت دانست و ابراز اميدواري كرد كه ضيوف الرحمن با حجي مقبول و سعيي مشكور به كشور بازگردند.
86 هزار و 500 زاير ايراني امسال در مناسك حج ابراهيمي حضور دارند و تاكنون حدود نيمي از زايران كشورمان در شهرهاي مدينه و مكه بسر مي برند.


| شناسه مطلب: 69889




عرفات حج خيمه محمدي



نظرات کاربران