شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34هزار نفر می رسد

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه تا پایان امروز و با احتساب پروازهای جده و ورودی زائران از مدینه به مکه ، به مرز 34هزار نفر می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، تعداد زائران در مكه مكرمه تا پايان روز يكشنبه 30 هزار 252 نفر بود كه اين تعداد تا پايان امروز به 33872 نفر خواهد رسيد. امروز 5 پرواز از ايران به فرودگاه جده وارد مي شود كه شامل 10 كاروان با ظرفيت 1393 زائر است. اين پنج كاروان پس از ورود راهي مكه مكرمه مي شوند.
همچنين 16 كاروان از مدينه منوره با ظرفيت 2266 زائر به سمت مكه مكرمه حركت مي كنند و پس از احرام بستن،‌ براي انجام عمره تمتع وارد مكه خواهند شد.
بر اساس اين گزارش، از ابتداي آغاز عمليات حج تا پايان امروز(دوشنبه) 43 پرواز به فرودگاه جده (زائران مدينه بعد) انجام شده كه شامل 82 كاروان با ظرفيت 11613 نفر است.
تعداد كاروان هاي مدينه بعد نيز كه طي روزهاي گذشته از مدينه منوره راهي مكه مكرمه شدند،‌ تا پايان امروز به 156 كاروان با ظرفيت 22259 نفر مي رسد.
امسال 86 هزار 500 زائر از 20 ايستگاه پروازي براي انجام حج تمتع راهي سرزمين وحي مي شوند و عمليات انتقال زائران به عربستان سعودي تا سوم شهريورماه ادامه خواهد داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران