شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از36 هزار نفر می رسد

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه تا پایان امروز با احتساب کاروان های ورودی از مدینه منوره و همچنین پروازهای فرودگاه جده، به 36511 نفر می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، امروز سه شنبه 21 كاروان(مدينه بعد) با ظرفيت 1866 زائر از طريق 7 پرواز از ايران وارد فرودگاه جده مي شود و زائران پس از محرم شدن در ميقات جحفه عازم مكه مكرمه خواهند شد.
مجموع پروازهاي انجام شده از كشورمان به مقصد فرودگاه جده با احتساب ورودي هاي امروز به 50 پرواز مي رسد كه طي آن 132 كاروان(مدينه بعد) با ظرفيت 13480 نفر به سرزمين وحي منتقل شده اند.
بر اساس اين گزارش، تا پايان امروز 773 زائر در قالب 6 كاروان مدينه را ترك مي كنند و پس از محرم شدن در مسجد شجره، عازم مكه مكرمه خواهند شد.
تا كنون 162 كاروان(مدينه قبل) با ظرفيت 23031 نفر از مدينه منوره وارد مكه مكرمه شده است.
شمار كاروان هاي حاضر در مكه مكرمه تا پايان امروز و با احتساب كاروان هاي ورودي از فرودگاه جده و همچنين كاروان هاي اعزامي از مدينه منوره به 294 كاروان خواهد رسيد.
امسال 86 هزار 500 زائر ايراني از 20 ايستگاه پروازي راهي سرزمين وحي مي شوند؛ عمليات اعزام زائران ايراني تا سوم شهريورماه ادامه خواهد داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران