توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع

توصیه های عضو خبرگان رهبری به مسافران حج تمتع

توبه قبل از سفر آن هم توبه نصوح خیلی لازم است؛ به خصوص غسل توبه اثر فراوانی دارد؛ برای این کار زائر می تواند یک غسل به نیت توبه انجام داده و بدن را شستشو دهد، تا ان شاءالله خدای متعال پاکشان کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله سيد ابوالحسن مهدوي پيش از سفر خود به مكه مكرمه و حج تمتع در بيان توصيه هايي به زوار و مومنين در قالب پيامي گفت: در طول سفر حج به ياد داشته باشيد داشتن دفترچه اي براي يادداشت وقايع و اتفاقات سفر بسيار مفيد است.
عضو خبرگان رهبري با اشاره به اعمال قبل از سفرحج تمتع تصريح كرد: توبه قبل از سفر آن هم توبه نصوح خيلي لازم است؛ به خصوص غسل توبه اثر فراواني دارد، براي اين كار زائر مي تواند يك غسل به نيت توبه انجام داده و بدن را شستشو بدهند تا ان شاءالله خداي متعال پاكشان كند.
آيت الله مهدوي با تاكيد بر ديگر كارهاي قبل از سفر حج تمتع بيان داشت: وداع و خداحافظي و حلاليت طلبيدن از دوستان و آشنايان كه درمواردي سبب رفع كدورت ها مي شود از مهم ترين كار ها است. وي اظهار داشت: تحليل اموال به معناي تعيين خمس، زكات و صدقه براي سلامتي امام زمان بسيار بجا و اثر گذار است.
عضو خبرگان رهبري گفت: كار ديگري كه بايستي قبل از سفر حج تمتع انجام بگيرد خواندن كتاب هايي متناسب با آن سفر است؛ كتاب هايي در خصوص اماكن تاريخي و حرم هاي مطهر مناسب ترين كتاب ها قبل از سفر به شمار مي آيند.
آيت الله مهدوي با تاكيد بر استفاده مفيد و معنوي از سفر حج تصريح كرد: همراهي با كاروان، سوال از روحاني كاروان و توجه ويژه به زيارت مهم ترين كارهاي مورد توجه در سفر محسوب مي شود.
خبرگزاري حوزه


| شناسه مطلب: 69959




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران