بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست

بارش رحمت الهی چهره مدینه را شست

بارش شدید باران در بعدازظهر چهارشنبه در مدینه منوره موجب کاسته شدن از دمای هوای این شهر شد و خوشحالی وخرسندی زایران و مجاوران مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام را بدنبال داشت .

گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره حاكيست شدت بارش باران كه با صداي رعد و برق و تيره شدن آسمان همراه بود ؛ موجب شد آب در سطح برخي معابر و خيابان هاي شهر جاري شود.
هرچند ترافيك شهر مدينه بسيار روان است و برغم ميزباني اين شهر از صدها هزار زاير از كشورهاي مختلف ؛ خيابان هاي منتهي به حرم از ترافيك بسيار روان و خوبي برخورداراست ؛‌اما احتياط رانندگان در رانندگي در خيابان هاي خيس موجب كندي حركت خودروها شد.
بسياري از ساكنان شهر مدينه نيز با مشاهده بارش باران ؛‌خود را به فضاي باز رساندند و قطرات رحمت الهي بر چهره هاي آنان نشست .
زايران كشورمان نيز بارش رحمت الهي در جوار مرقد رحمت للعالمين را به فال نيك گرفتند و خداوند را به خاطر اين نعمت الهي ستايش كردند.
تلويزيون سعودي كه مدام تصاوير زنده از حرمين شريفين را پخش مي كند ؛ تصاويري از بارش باران در مسجدالنبي را پخش كرد .
دماي هواي مدينه به حدود 39 درجه سانتيگراد مي رسد.
هم اكنون حدود 10 هزار ايراني در مدينه منوره سرگرم زيارت حرم پيامبر و ساير اماكن مقدسه اين شهر هستند. زوار كشورمان به تدريج پس ازاقامت شش روزه در مدينه عازم مكه مي شوند.
امسال قرار است 86 هزار و 500 زاير ايراني براي انجام مناسك حج و زيارت مرقد پيامبر گرامي اسلام و ائمه مظلوم بقيع ؛ به شهرهاي مدينه و مكه سفر كنند.


| شناسه مطلب: 69976







نظرات کاربران