امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است

امام جمعه پیرانشهر : آمریکا با سلطه گری منافع ملت های مسلمان را به یغما برده است

ماموستا مصطفی محمودی عضو شورای افتاء اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری و امام جمعه پیرانشهر با انتقاد از سیاست های آمریکا و اروپا در تسلط بر منابع کشورهای اسلامی گفت : سیاست های سلطه گرانه آمریکا باعث به یغما رفتن منابع و ثروت کشورهای اسلامی شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ وي كه روز پنجشنبه در گردهمايي زايران اهل سنت در مدينه منوره سخن مي گفت ؛ بسياري ازمشكلات كشورهاي اسلامي را ناشي از اختلاف و تفرقه دانست و برضرورت وحدت و يكپارچگي امت اسلامي تاكيد كرد.
وي گفت : مسلمانان بايد دست به دست هم داده و اجازه ندهند سلطه گران منابع آنها را به نفع خود مصادره كنند.
امام جمعه پيرانشهر؛ پيشرفت كشورهاي اسلامي را در گرو اتحاد و وحدت دانست و گفت : برخي از كشورهاي اسلامي از راه خدا كه همانا توحيد و ايستادگي در برابر دشمنان است ؛ دور شده اند و گروههايي با ايجاد شك و ترديد در مسلمانان ؛‌در خلاف منافع جهان اسلام گام برمي دارند.
ماموستا محمودي با اشاره به تاثير كنگره عظيم حج در آگاهي مسلمانان از وضع يكديگر گفت كه امروز روز آگاهي و بيداري است و مسلمانان بايد از غفلت بيرون بيايند.
وي در بخش ديگري از سخنانش شهرهاي مكه و مدينه را به لحاظ معنوي مكمل يكديگردانست و گفت : مدينه ميراث ديني جهان اسلام است و بايد از اين ميراث به خوبي پاسداري و حفظ شود و در برابر كسانيكه ضد ميراث نبوي هستند ؛ ايستادگي كرد.
امام جمعه پيرانشهر گفت : آثار و تاريخ اسلام بايد حفظ شود اما متاسفانه آنگونه كه شايد و بايد به آن رسيدگي نمي شود.
وي بااشاره به فضائل اماكن مقدسه در مدينه منوره نظير مسجدالنبي ؛ قبرستان بقيع ؛ مساجد سبعه و مسجد قبا و ذوقبلتين ؛ به زايران اهل تسنن توصيه كرد حضور درمدينه منوره را مغتنم بشمارند و براي تقرب به درگاه خداوند متعال تلاش نمايند.
ماموستا محمودي قبرستان بقيع را يكي از بافضيلت ترين و مهمترين قبرستان هاي جهان اسلام دانست كه در آن مزار حضرت زهرا (س) ؛ ائمه مظلوم بقيع و اصحاب و ياران پيامبر گرامي اسلام مدفون هستند.
وي ياد خدا را موجب آرامش قلبي انسان ها دانست و گفت پيامبر اكرم شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ماست و همه مسلمانان بايد متخلق به اخلاق نبوي شوند.
يادآور مي شود امسال 15 هزار نفر از زايران اهل تسنن ايران در قالب 109 كاروان به سرزمين وحي سفر مي كنند.




نظرات کاربران