بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام

بهترین بازه زمانی برای عزیمت زائران به مسجد الحرام

بهترین زمان برای عزیمت زائران ایرانی به مسجدالحرام از ساعت 23 به بعد و زمان مناسب برای بازگشت،‌ قبل از ساعت 11 صبح است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ بر اساس اعلام بخش حمل و نقل ستاد عمليات حج در مكه مكرمه، ترافيك مكه مكرمه در روزهاي اخير، محدوديت هاي تردد خودروها و تغيير اجباري برخي مسيرها توسط پليس عبور و مرور مكه،‌ موجب كند شدن تردد اتوبوس هاي ويژه حمل و نقل زائران شده است.
طبق بررسي ستاد حمل و نقل مكه مكرمه، در محدوده زماني اعلام شده، علاوه بر اينكه ترافيك روان تر است، حجاج معطل نمي شوند، تابش مستقيم آفتاب و گرماي هوا نيز آزاردهنده نيست.
محدوديت هايي كه طبق روال همه ساله از سوي عربستان در مكه مكرمه اعمال و موجب ازدحام در خيابان ها مي شود، براي همه كشورها يكسان است.
سرويس هاي نقل و انتقال زائران مطابق روال گذشته به غير از زمان هاي اقامه نماز در طول روز فعال است.
شمار زائران ايراني حاضر در مكه مكرمه با احتساب پروازهاي فرودگاه جده و كاروان هاي اعزامي از مدينه منوره، امروز به بيش از 62 هزار تن مي رسد.




نظرات کاربران