زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش

زیارت مجازی مسجدالنبی هدیه ضیوف الرحمن به بستگان و دوستان خویش

تردیدی وجود ندارد که زیارت مرقد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)‌ و اماکن مقدسه در مدینه منوره آرزوی قلبی و دیرینه عاشقان و ارادتمندان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام است و توفیق این زیارت به دلایل مختلف نصیب همگان نمی شود.

يكي از جلوه هايي كه هنگام حضور در مسجد النبي توجه زايران را به خود جلب مي كند ؛ ارتباط تصويري زايران حاضر در مسجدالنبي با بستگان ؛ اقوام و يا دوستان خويش است كه آنها را به صورت مجازي و از راه دور ؛ در اين زيارت سهيم مي كنند.
از " باب سلام " كه به حرم مطهر مشرف مي شوي و به سمت خانه پيامبر و مرقد شريف نبوي حركت مي كني ؛ تعداد بسياري از زايران از مليت هاي مختلف را مي بيني كه با تلفن هاي هوشمندو با استفاده از نرم افزارهاي پيام رسان سرگرم تماس تصويري هستند.
هر يك از زايران با زبان خاصي سخن مي گويند ؛ اينجا كسي زبان مشتركي ندارد اما همگي هنگام قرارگرفتن مقابل روضه منوره به اشرف مخلوقات و روح بزرگ پيامبر اعظم (ص)‌درود و سلام مي فرستند. السلام عليك يا رحمه للعالمين .... السلام عليك يا رسول الله
گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره حاكيست ؛ زايران كشورمان نيز با استفاده از تلفن هاي هوشمند ؛ تماس هاي تصويري با عزيزان خود در شهرهاي مختلف ايران اسلامي برقرار مي كنند.
يكي از زايران كه سرگرم تماس تصويري با ايران بود گفت كه پيام رسان هاي موبايلي امروز به ابزاري براي زيارت مجازي و امكان مشاهده تصاوير چشم نواز مسجدالنبي براي مشتاقان و ارادتمندان به خاندان پيامبر اعظم و اهل بيت آن حضرت ؛ كه در اقصي نقاط كشور قلب و دلشان به عشق اين حرم مي تپد ؛ فراهم كرده است .
امسال 86 هزار و 500 زاير ايراني به سرزمين وحي سفر مي كنند كه اين رقم حدود 22 هزار نفر بيشتر از سال 94 است .




نظرات کاربران