استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه

استقبال از زائران ایرانی در 93 هتل در مکه مکرمه

بیش از یک سوم از 93 هتل اجاره شده برای اسکان زائران ایرانی درمکه مکرمه نوساز است.

حسين اسماعيلي مدير بازرسي بعثه مقام معظم رهبري درگفتكو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با اعلام اين مطلب افزود: انتقال تدريجي86500 زائر ايراني از پانزدهم مرداد ماه به مكه مكرمه آغاز شده است و زائران در 96 هتل كه در پنج منطقه تعريف شده اند ، اسكان مي يابند.
وي با اشاره به اينكه امسال 36 هتل جديد و براي نخستين بار است كه زائر درآن اسكان مي يابد ، اضافه كرد: با وجودي كه درحج 96 عمليات اجاره هتل ها با تاخيرآغاز شد ولي كميته اسكان تلاش كرد هتل هاي با كيفيت را براي اسكان زائران ايراني اجاره كند.
رئيس بازرسي بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه در اجاره هتل ها به نحوي عمل شده است كه تقريبا فاصله يكسان با حرم داشته باشند ، گفت: بيشترين هتل ها در منطقه 3 در خيابان هاي مسجدالحرام ، داخر و معاوده قرار گرفته است.
وي افزود: در هر 5 منطقه نقل ترددي براي انتقال زائران به مسجدالحرام و يا ايستگاههاي مركزي پيش بيني شده است و از اين ايستگاهها نيز زائران با نقل جماعي به نزديكي بيت اهنت الحرام انتقال مي يابند. گفتني است تا پايان امروزنزديك به 59 هزار زائر ايراني وارد شهرمكه مي شوند .
عمليات انتقال زائران از 8 مرداد از بيست ايستگاه پروازي به مقصد دو فرودگاه مدينه و جده آغاز شده است و تا سوم شهريور ادامه دارد.


| شناسه مطلب: 70065




اسكان مكه زائران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران