نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات

نگاهی به امکانات فراهم شده برای اسکان حجاج ایرانی درعرفات

چادرهای جدید در حال نصب در منطقه استقرار حجاج ایرانی در سرزمین عرفات نسبت به چادرهای پارچه ای و موقت سابق از نظر استحکام و ارتفاع بسیار متفاوت ترومناسب تر هستند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، خيمه هاي جديد حج امسال درعرفات وسيع ، بلند ، از جنس نسوز و مجهز به كولر گازي و روشنايي نيز در آنها پيش بيني شده است .
مساحت چادرهاي عرفات با يكديگر متفاوت است و نحوه توزيع فضاي داخلي آن دربين كاروانهاي حجاج با حضور كارشناسان سازمان حج و زيارت و مديران منتخب مجموعه ها و كاروان ها درحال بررسي و تصميم گيري است. به هر زائر در محوطه زير چادرعرفات حداكثر 40/1 مترمربع فضا تعلق مي گيرد.




نظرات کاربران