حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود

حجت الاسلام قاضی عسکر تلاش کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زایران را ستود

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ؛ خدمات و تلاش های کادر پزشکی برای ارایه خدمت رسانی به ضیوف الرحمن را ستود و گفت : بحمدالله با تلاش های صورت گرفته تجهیزات مورد نیاز کادر پزشکی تامین شده است و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت پس از بازديد از بيمارستان زايران ايراني در مكه مكرمه به خبرنگاران گفت : امسال شمار بيماران حساس و نيازمند مراقبت هاي ويژه بسيار كمتر از دوره هاي گذشته است و اين نشانه لطف خداوند متعال است.
وي با اشاره به همكاري مجموعه پزشكي ايران با بيمارستان ها و مراكز درماني عربستان سعودي گفت كه همكاري نسبتا خوبي ميان مراكز درماني دوكشور در موسم حج وجود دارد.
حجت الاسلام قاضي عسكر با اشاره به اعزام كادر پزشكي باتجربه در موسم حج امسال گفت : حضور پزشكان و كادر درماني باتجربه و استقرار تجهيزات مورد نياز موجب آرامش خاطر حجاج و بستگان آنهاست .
وي از تلاش هاي انجام شده براي ارايه بهترين خدمات درماني برغم برخي كاستي ها كه طبيعي هم هست ؛ قدرداني كرد و گفت : بحمدالله هم اكنون مشكل خاصي در ارايه خدمات پزشكي به بيماران وجود ندارد.
حجت الاسلام قاضي عسكر از آقايان سيد علي مرعشي رييس مركز پزشكي حج و زيارت ؛ پيرحسين كوليوند معاون مركز پزشكي حج و زيارت و محمد تقي حلي ساز رييس بيمارستان ايرانيان در مكه مكرمه قدرداني و ابراز اميدواري كرد شرايط كار در سالهاي آينده با تامين تجهيزات بيشتر روان تر و بهتر شود .
در اين بازديد كه آقاي حميد محمدي رييس سازمان حج و زيارت نيز حضور داشت ؛ در پاسخ به پرسشي گفت : ما طبق روال سالهاي گذشته درمانگاه مجهزي را در سرزمين عرفات برپا مي كنيم و هم اكنون تجهيزات لازم براي اين درمانگاه تامين و آماده استقرار است .
وي گفت كه تدابير لازم براي انتقال بيماران به عرفات و انجام اعمال و مناسك حج در ايام تشريق براي بيماران نيز پيش بيني شده است و مشكلي براي بيماران بستري وجود ندارد.
رييس سازمان حج و زيارت نيز با تبريك فرارسيدن روز پزشك به كادر پزشكي كشورمان ابراز اميدواري كرد مراحل خدمت رساني به زايران و بويژه بيماران بهتر از قبل ادامه يابد.
دكتر سيد علي مرعشي رييس مركز پزشكي حج و زيارت نيز در اين گفت و گو اظهار داشت : بحمدالله امسال عليرغم تاخير در بازگشايي درمانگاهها ؛‌ ارايه خدمات به بيماران به سهولت انجام مي شود و مراجعات نيز كمتر از سالهاي گذشته است .
وي گفت در حال حاضر 7 بيمار در بيمارستان هاي كشور ميزبان بستري هستند و 47 نفر نيز در بيمارستان زايران ايراني در مكه بستري هستند كه حال عمومي همگي خوب و رضايتبخش است .
وي گفت كه نگراني بابت انجام اعمال و مناسك حج در ايام تشريق براي بيماران وجود ندارد .
دكتر مرعشي ؛ سن اكثر بيماران را بالاي 60 سال دانست و گفت: عمده مراجعه به مراكز درماني را بيماران قلبي و تنفسي تشكيل مي دهند.
وي درعين حال گفت كه بيماران داراي بيماري هاي زمينه اي نظير دياليز نيز خدمات لازم را دريافت مي كنند .
رييس مركز پزشكي حج و زيارت درباره آخرين آمار زايران فوت شده گفت كه تاكنون 4 نفر شامل 3 مرد و يك زن به دليل بيماريهاي قلبي فوت شده اند.




نظرات کاربران