حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است

حمید محمدی : سیاست کلی حج حفظ سلامت و امنیت حجاج است

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت روز دوشنبه سیاست کلی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری را حفظ سلامت و امنیت حجاج دانست و ازهمه مدیران کاروانها خواست تا برای انجام حجی مطلوب ؛ همه مقررات و دستورالعمل های ابلاغی را عمل کنند.

حميد محمدي رييس سازمان حج و زيارت روز دوشنبه سياست كلي سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري را حفظ سلامت و امنيت حجاج دانست و ازهمه مديران كاروانها خواست تا براي انجام حجي مطلوب ؛ همه مقررات و دستورالعمل هاي ابلاغي را عمل كنند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ وي كه در جمع صدها نفر از مديران كاروان ها در مكه مكرمه سخن مي گفت ؛ از برنامه ريزي دقيق براي حضور زايران ايراني در ايام تشريق در سرزمين منا وعرفات خبر داد. وي گفت : برنامه زمانبندي براي ورود وخروج زايران به سرزمين منا و عرفات تدوين شده است و امسال همه كاروان ها در ايام تشريق به دقت رصد خواهند شد.
محمدي ؛ مديران كاروان ها را حلقه هاي وصل سازمان حج و زيارت با زايران دانست و از مديران كاروان ها خواست تا در جلسات توجيهي ؛ نكات لازم را به اطلاع زايران برسانند.
وي اطمينان داد كه برنامه ريزي ها به گونه اي صورت گرفته است كه درصورت اجراي دقيق آن ؛ مشكلي متوجه زايران نخواهد شد.
رييس سازمان حج و زيارت با اشاره به اهميت ايام تشريق و حضور همه زايران ايراني در سرزمين عرفات و منا گفت : باتوجه به شرايط جديد ؛ مديران كاروان ها از هرگونه اقدام فردي خودداري نمايند و زايران را مطابق برنامه تنظيم شده ؛ براي مناسك و اعمال حج راهنمايي كنند.
وي گفت : مسير اصلي رمي جمرات ؛ خيابان سوق العرب است اما زايران ايراني از خيابان 202 به اين مسير راهنمايي خواهند شد و همه مسير توسط نيروهاي امداد و هيات پزشكي كه لباس هاي فرم مخصوص به تن دارند ؛ پوشش داده خواهد شد.
محمدي گفت : رمي جمرات كاروان هاي زائران ايراني از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح جمعه ( عيدقربان) اغاز مي شود و هيچ كارواني اجازه حركت زودتر از موعد مقرر ندارد.
گزارش پايگاه اطلاع رساني حج حاكيست ؛ در اين گردهمايي ؛ ناصر حويزاوي رييس ستاد مكه مكرمه نيز با بيان گزارش كوتاهي از اقدامات انجام شده ؛ گفت : بحمدالله با تدبير و مديريت خوب مديران كاروان ها ؛ رضايتمندي در چهره زايران مشهود است .
وي اطمينان داد كه مديران كاروان ها با تشريك مساعي و بكارگيري همه تجارب و توان خود حجي مطلوب و با برنامه را به نمايش خواهند گذاشت .




نظرات کاربران