برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور رییس سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی حج 96 دوشنبه شب با حضور حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه برگزار شد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ در اين جلسه رييس سازمان حج و زيارت در سخناني از زحمات اعضاي واحد قرباني در مساعدت هاي قبل از ايام تشريق در بخش حمل و نقل، راهنمايي حجاج و آشپزخانه ها تقدير و تشكر كرد.
محمدي افزود: فعاليت شما عزيزان در حوزه راهنمايي حجاج در كنار خدمت در كشتارگاه و ذبح قرباني از مهمترين حوزه هاي عملياتي حج است و پوشيدن لباس راهنماي زائرين در ايام تشريق مايه آرامش بخشي به زائرين است.
وي گفت : كار اصلي شما عزيزان ذبح قرباني براي زائرين در روز عيد قربان است كه يكي از قسمت هاي بسيار مهم اجرايي و معنوي عمليات حج است .
حجت الاسلام و المسلمين ايزدي مسئول طرح قرباني در ابتداي اين جلسه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در موضوع طرح قرباني ارائه كرد.
يادآور مي شود امسال ٧۵ ذابح ايراني به سرزمين وحي مشرف شده اند تا ذبح براي زائرين را با رعايت مسائل شرعي در روز دهم ذي الحجه انجام دهند.


| شناسه مطلب: 70229




مكه حج محمدي ذابحين



نظرات کاربران