ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به  درگاه ربوبیت سپری کردند

ایرانیان شب عرفه را با دعا و نیایش به درگاه ربوبیت سپری کردند

زایران ایرانی بیت الله الحرام که شب گذشته وارد صحرای عرفات شدند ؛ ساعات گذشته را با دعا و نیایش به درگاه حضرت احدیت سپری کردند.

زايران ايراني بيت الله الحرام كه شب گذشته وارد صحراي عرفات شدند ؛ ساعات گذشته را با دعا و نيايش به درگاه حضرت احديت سپري كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ هزاران نفر از زايران كشورمان شب گذشته را در حالي به صبح رساندند كه بسياري از آنان سرگرم تلاوت قران و شب زنده داري بودند.
از خيمه هاي ايرانيان صداي مناجات خواني زايران به گوش مي رسيد و يكي از شكوه مندترين صحنه هاي مناسك حج را مي شد در زمزمه هاي عارفانه وعاشقانه هزاران زاير ايراني به نظاره نشست.
بسياري از زايران طي ديشب و بامداد امروز هم خود را به كنار جبل الرحمه رساندند و حضور زايران در كنار اين كوه نيز از ديگر مناظر چشم نواز صحراي عرفات بود.
براساس اين گزارش ؛ چادر بعثه مقام معظم رهبري هر لحظه شاهد حضور زايراني است كه خود را براي شركت در مراسم برائت از مشتركين به اين خيمه مي رسانند.
قرار است اين مراسم ساعت 9 صبح به وقت محلي (‌ 10:30 به وقت تهران ) آغاز شود.


| شناسه مطلب: 70273




عرفات حج مناجات



نظرات کاربران