طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات

طنین شعارهای برائت از مشرکان زائران ایرانی در عرفات

زائران ایرانی بیت الله الحرام که از روز گذشته در سرزمین عرفات استقرار یافته اند امروز با حضوری پرشور در مراسم با شکوه برائت از مشرکین شرکت کردند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ جمعيت زائران به حدي زياد بود كه ديگر هيچ فضاي خالي در محل چادر بعثه مقام معظم رهبري در عرفات براي حضور زائران باقي نمانده بود.
يكي از بخش هاي مهم اين مراسم كه با وحدتي مثال زدني در ميان زائران انجام شد،‌ فريادهاي آنان با مشت هاي گره كرده بر سر استكبار جهاني و سردادن شعارهاي برائت بود كه فضايي دلنشين در اين مراسم ايجاد كرد.
درفضاي چادر بعثه مقام معظم رهبري نيز پلاكاردها و بنرهايي با مضامين مرگ برآمريكا، مرگ بر اسرائيل، يا ايهاالمسلمون ، اتحدوا، اتحدوا به چشم مي خورد.
برائت از مشركين، استكبار و صهيونيست، آمريكا و اسرائيل محورهاي مختلف شعارهاي زائران ايراني در مراسم برائت از مشركين در عرفات بود.
گزيده اي از شعارهاي زائران در مراسم برائت از مشركين به شرح زير است:
ما ملتي نستوه و چون كوه استواريم ** حامي مظلومان و دشمن استكباريم
رژيم صهيونيستي جرثومه فساد است ** اسلام با صهيونيست هميشه در جهاد است
راه شهيدان ما طريق عزت ماست ** پيروي از رهبري عامل قدرت ماست
‌ امروز روز مجد و افتخار است ** روز شكست و مرگ استكبار است
اين سخن جاويد روح خداست ** ام الفساد قرن ما آمريكاست
وحدت، راه و رسم مومنان است ** وحدت، خار چشم دشمنان است
برائت المسلمين من عمل المشركين ** برائت المسلمين من عمل الظالمين
تبت يدالكافرين ،‌ من بلد المسلمين ** تبت يدالظالمين من بلد المومنين




نظرات کاربران