نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد

نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی جمیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی بیت الله الحرام روز پنجشنبه از بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در اين بازديد در جريان آخرين اقدامات پزشكي ؛ خدمات بهداشتي و درماني كه به زايران ارايه مي شود ؛ قرار گرفت.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت همچنين از بيماران در اين مركز عيادت و احوالپرسي كرد و سلامتي هرچه سريعتر بيماران را از درگاه ايزد منان مسالت كرد.
دكتر پيرحسين كوليوند معاون مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر درخصوص اين بازديد به خبرنگار ما گفت كه نماينده ولي فقيه در بازديد از اين مركز از خدمات ارايه شده به زايران ابراز رضايت و بر ضرورت تلاش همه جانبه براي خدمت رساني بيشتر به ضيوف الرحمن تاكيد كرد.
وي گفت : در بيمارستان صحرايي ايرانيان در عرفات ؛ 85 مجموعه پزشكي خدمات ارايه مي دهيم .
وي افزود : از بامداد امروز تا كنون حدود 1100 نفر مراجعه كننده داشته ايم كه فقط 6 نفر آنها براي ادامه درمان به بيمارستان مكه مكرمه منتقل شدند.دكتر كوليوند گفت كه عمده مراجعه كنندگان در زمينه مشكلات قلبي ؛ ريوي و گرفتگي عضلات و بعضا گرمازدگي بوده است .
وي گفت :‌يكي از بيماران هم كه قبلا مورد عمل جراحي قرار گرفته بود ؛ با بهبود نسبي حال عمومي اش ؛ هم اكنون تحت نظر پزشكان ايراني است و براي انجام اعمال آماده مي شود.
در بازديد نماينده ولي فقيه از بيمارستان صحرايي جمعيت هلال احمر در سرزمين عرفات ؛ دكتر سيد علي مرعشي رييس مركز پزشكي حج و زيارت نيز حضور داشتند.
يادآور مي شود ؛‌امسال 570 پزشكي و كادر پزشكي براي ارائه خدمات به زايران كشورمان به سرزمين وحي سفر كرده اند.




نظرات کاربران