زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند

زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند

دهها هزار زایر ایرانی که برای ادامه انجام مناسک حج ابراهیمی در سرزمین منا مستقر شده اند ؛ پس از رمی جمرات و قربانی و تقصیر ؛ جامه احرام از تن به درآورند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ " نصرالله فرهمند " مديرعمليات حج اعلام كرد : همه كاروان هاي حجاج كشورمان " رمي جمرات " در روز دهم ذي الحجه را انجام دادند و در خيمه هاي منا مستقر هستند.
وي گفت : طبق برنامه ريزي هاي انجام شده ؛ آخرين گروه از زايران كشورمان ؛ ساعتي قبل رمي جمرات را انجام داده و به خيمه هاي خويش بازگشتند.
فرهمند با تبريك فرارسيدن عيد سعيد قربان به همه حجاج كشورمان گفت : بحمدالله با وجود گرماي هوا در سرزمين منا ، با تدابير پيش بيني شده زايران ايراني اين مرحله از مناسك حج را بدون مشكل به پايان رساندند.
وي اضافه كرد : حضور نيروهاي راهنما و هيات پزشكي در مسيرهاي منتهي به جمرات و بازگشت زايران به خيمه ها ؛ بسيار براي زايران كشورمان دلگرم كننده و آرامش بخش بود.
مديرعمليات حج گفت : واحدهاي امدادي ؛ به شماري از زايران مسن و سالخورده كه در مسير بازگشت به خيمه ها نيازمند راهنمايي بودند ؛ خدمات لازم را ارايه كردند.


| شناسه مطلب: 70297




فرهمند منا حج96



نظرات کاربران