زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند

زایران ایرانی دومین روز از بیتوته در سرزمین منا را با رمی جمرات سه گانه سپری کردند

زایران ایرانی بیت الله الحرام که از بامداد جمعه در سرزمین منا بیتوته کرده اند ؛ روز شنبه و در دومین روز از حضور در این وادی مقدس ؛ رمی جمرات سه گانه را انجام دادند و به خیمه های خود بازگشتند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ زايران كشورمان از بامداد امروز پس از اقامه نماز جماعت صبح ؛ عازم جمرات شدند و پس از طلوع آفتاب ؛ جمرات سه گانه را سنگ باران كردند.
نظم و انضباط كاروان هاي ايراني هنگام عزيمت به جمرات و بازگشت به خيمه ها مثال زدني بود و اكثر زايران به صورت كارواني و يا گروههاي كوچكتر اين مسير را طي كرده و بازگشتند.
در مسير منا تا جمرات ؛ حضور نيروهاي امداد و راهنما كه لباس هاي زرد رنگ به تن داشتند ؛ چشمگير بود و راهنمايي هاي لازم را به زايران ارايه مي كردند.
ذكر الله اكبر ؛ لا اله الا الله و محمد (ص) رسول الله و ذكر مقدس صلوات بر محمد و آل محمد مدام از كاروان ها درمسير منا تا جمرات شنيده مي شد.
هم اكنون زايران كشورمان پس از انجام اعمال دومين روز از وقوف در منا ؛ به خيمه ها بازگشته و در حال استراحت هستند.


| شناسه مطلب: 70310







نظرات کاربران