آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد

آغاز ثبت نام سفر به عتبات، ویژه تاسوعا و عاشورا در یزد

مسئول عتبات حج و زیارت یزد گفت: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات از امروز/دوشنبه/ با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای نام نویسی اعزام در تاسوعا و عاشورا اقدام کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سيد علي محمد حسيني پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهاركرد: با توجه به برنامه ‌ريزي‌ صورت گرفته، مشتاقان‌ سفر زيارتي عتبات عاليات براي اعزام هاي بازه زماني 30 شهريور تا ششم آبان ماه 1396 مي‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir نسبت به ثبت نام در كاروان ‌هاي عتبات (بدون قرعه كشي) اقدام كنند.
وي خطاب به كساني كه براي نخستين بار مي‌خواهند در اين سامانه نام نويسي كنند گفت: بايد ابتدا در اين سامانه به عنوان كاربر جديد ثبت نام و بعد از آن ظرفيت‌هاي خالي كاروان‌ هاي عتبات براي كاربر جديد قابل نمايش خواهد بود.
اين مسئول ادامه داد: متقاضيان اين سفر زيارتي با مراجعه به سامانه مذكور و همراه داشتن اطلاعات فردي مي‌توانند خود و همسفران را ثبت نام كنند.
مسئول عتبات حج و زيارت يزد تصريح كرد: ثبت‌ نام براي عزيمت به مراسم اربعين حسيني نيز از اول شهريور ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
اين مسئول خاطرنشان كرد: در پنج ماهه امسال هفت هزار و 725 زائر در قالب 124كاروان شامل 109كاروان هوايي و 15 كاروان زميني از اين استان به عتبات عاليات عراق اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 70349







نظرات کاربران