تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج

تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم رفع اشکالات و نواقص حوزه حج

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به هماهنگی موجود میان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اشاره و تصریح کرد: باید با کمک هم مشکلات ونواقص حوزه حج را برطرف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر كه امروزدرنشست رئيس و اعضاي نظارت و بازرسي بعثه مقام معظم رهبري سخن مي گفت با اشاره به تحولات جديدي كه در حوزه حج رخ مي دهد، تصريح كرد: درساختار و شيوه هاي اجرايي بايد تجديد نظر صورت گيرد و طرح تعالي حج مبناي خوبي است تا نكات مورد نياز اصلاح شود.
وي بر لزوم پرهيز از موازي كاري ميان بعثه و سازمان حج تاكيد كرد و گفت: سياستگذاري هاي بخش هاي مختلف همراه با نظر كارشناسي را ارائه نماييد تا براي رفع نقايص درحوزه حج و اصلاح ساختار مورد استفاده قرار گيرد.
دراين ديدار كه رئيس سازمان حج وزيارت نيز حضور داشت آقاي حميد محمدي با اشاره به اينكه حج امسال در سايه مديريت و پيگيري هاي حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر تحقق يافت ، اظهار داشت: فرآيندهايي كه اجرا مي شود قابل اصلاح و ارتقاء است و درجلسات مشترك بايد به خروجي واحد برسيم.
وي موفقيت هاي حج امسال را يادآور شد و خواستار ارائه راهكارهاي جديد درحوزه هاي مختلف حج از جمله تغذيه و تداركات و مسكن گرديد و افزود: بايد با كمك يكديگر و دست در دست هم كارها را پيش برده و آنچه را كه قابل تحقق است انجام دهيم.
اين گزارش حاكيست درابتداي اين جلسه آقاي حسين اسماعيلي مدير دفتر نظارت و بازرسي بعثه مقام معظم رهبري نيز از فعاليت هاي اين واحد گزارش داد و گفت: در حج امسال همه يك دل و يك صدا براي ارائه خدمات به زائرين تلاش كردند تا مشكلات دركوتاه ترين زمان رفع شود.
وي با تاكيد براينكه حج امسال خوب انجام شد، گفت: براي استفاده بهينه از فرصت ها ، بازنگري در مسايل حوزه حج ضروري است .




نظرات کاربران