جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در کربلای معلا برگزار شد

در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) روحانیون و مداحان کاروان ها درکربلای معلا ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر ضرروت پاسخگویی به زائران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، در اين جلسه كه در سالن اجتماعات هتل جواهر برگزار شد حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با تبيين برخي احكام مبتلابه و تشريح آن ، بر لزوم ارتقاي سطح علمي زائران تاكيد كرد.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق تصريح كرد: در شرايط كنوني مقابله با خرافات و ارتقاي سطح آگاهي زائران اباعبدالله الحسين ضروري است و مي توان با ارائه اطلاعات درست به زائران ، زمينه بهره برداري هرچه بهتر آنان از فضاي معنوي اين سفر را فراهم آورد.
در اين جلسه همچنين حجت الاسلام عبدخدايي از رابطين روحانيون در كربلاي معلا محورهاي ارزيابي روحانيون و نكات مورد نياز آنان را بيان كرد.
همچنين حجت الاسلام رنجبر از كارشناسان رسانه ملي در جمع روحانيون و مداحان در رابطه با اهميت عقل و نياز عقل به يك عقل برتر كه همان معصومين باشند، سخن گفت.




نظرات کاربران