دوشنبه|03 مهر 1396|04 محرم 1439|25 September 2017
زمان انتشار: 1396/06/19 - 12:01 |

مدير آشپزخانه دخيل مدينه منوره:

پذيرايي از ميهمانان خدا افتخاري ارزشمند است

مدير آشپزخانه دخيل مدينه منوره گفت:‌ انتخاب شدن براي خدمت به حجاج و پذيرايي از ميهمانان خدا افتخاري ارزشمند است.
علي اكبر محمد زاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره،‌ افزود: همه كادر آشپزخانه با ذهنيت خدمت به مهمانان خدا حاضر شدند و اين آمادگي را پيش از عزيمت به سرزمين وحي در خود ايجاد كرده اند كه تلاش و زحمتشان براي خدمت به ضيوف الرحمن از چه جايگاه و ارزشي برخوردار است.

وي ادامه داد: همه زحمتكشان اين مجموعه كه در اين گرماي طاقت فرسا ساعت ها در طول شبانه روز فعاليت مي كنند ، انتخاب شده اند تا از هيچ خدمتي براي زائران كوتاهي نكنند و مزدشان هم وقتي است كه لبخند رضايت بر چهره نوراني زائران مي نشيند.

مدير آشپزخانه دخيل گريزي هم به روزهاي تشريق و حضور زائران در جمرات زد و گفت: مزد ما وقتي داده شد كه شاهد حضور حجاج در جمرات بوديم كه بعد از رمي در سلامت كامل به سمت چادرهاي محل اقامت مي آمدند و هيچ صحنه اي زيباتر از اين آرامش و نشاط زائر نيست.

محمدزاده به وضعيت ساختار و خدمت رساني آشپزخانه دخيل اشاره كرد و افزود: در حال حاضر اين مجموعه با 26 پرسنل در حال خدمت رساني است و روزانه 5هزار و 500 غذا در اين آشپزخانه پخت و به محل اقامت حجاج ايراني ارسال مي شود.

وي با بيان اينكه كاركنان مجموعه دخيل بسيار پرانرژي مشغول فعاليت هستند و رسيدن غذاي سالم به زائران روحيه اي مضاعف به آنها مي دهد، اظهاركرد: ظرفيت تهيه غذا در روزهاي آينده با افزايش شمار زائران بالاتر خواهد رفت و از مرز 6هزار پرس در هر وعده عبور مي كند.

وي گفت: اين مجموعه وظيفه توزيع غذا در منطقه 2 مدينه را به عهده دارد كه تا پايان عمليات حج تعداد هتل هاي تحت پوشش آشپزخانه دخيل به 8 هتل خواهد رسيد.

مدير آشپزخانه دخيل اضافه كرد:‌ علاوه بر توزيع غذاي هتل هاي مدينه منوره،‌ با توجه به اينكه تعدادي از زائران در روزهاي گذشته به دليل تراكم پروازهاي فرودگاه جده به صورت ترانزيت از فرودگاه مدينه راهي ايران شده اند،‌ تامين وعده غذايي آنها (ظهر يا شب)‌ به عهده اين مجموعه قرارگرفت كه با آمادگي كامل طي روزهاي گذشته نياز غذايي زائران تامين و در فرودگاه توزيع شده است.

محمدزاده، روحيه خدمتگزاران زائران در آشپزخانه دخيل بسيار بالا توصيف كرد و گفت:‌ هدف همه خدمتگزاران حجاج تامين رضايت آنهاست و ما هم اميدواريم كه اندك خدمتي كه از روز وظيفه انجام مي دهيم مورد رضايت درگاه احديت قرار گيرد.


برچسب ها:حج96 - مدينه منوره - آشپزخانه دخيل


نظرات
    هيچ خبر مرتبطي وجود ندارد
    فــــرم ورود اطلاعات:
    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    با استفاده از آدرس پست الکترونيک با ما در ارتباط باشيد
    نظرات:

    کد:

    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    نام گیرنده:
    پست الکترونيک گیرنده:

    موضوع: