بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه   70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه 70 بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران گفت :‌ تاکنون 70 نفر از بیماران برای ادامه درمان به ایران منتقل شده اند و هم اکنون کارهای درمانی این بیماران در بیمارستان های کشور درحال انجام است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ دكتر "‌پيرحسين كوليوند "‌ روز دوشنبه گفت : همچنين در حال حاضر 10 زاير ايراني در بيمارستان هاي سعودي (‌2 نفرجده و 8 نفر در بيمارستان مكه ) بستري هستند كه تعدادي از آنها در بخش مراقبت هاي ويژه تحت نظرند.
وي گفت : همچنين 41 بيمار در مركز پزشكي حج بستري هستند كه 7 نفر از اين افراد فردا سه شنبه براي ادامه درمان به ايران منتقل خواهند شد و مابقي ظرف روزهاي آينده با بهبودي حالشان ؛ به كاروان هاي خود ملحق خواهند شد.
وي با بيان اين مطلب كه وضعيت سلامتي زايران كشورمان نسبت به سالهاي 94 و قبل از آن از شرايط بهتري برخوردار است ؛‌ گفت : بحمدالله هيچ بيماري عفوني و واگيرداري زايران كشورمان را تهديد نمي كند .
كوليوند با بيان اين مطلب كه شرايط ما بحراني نيست و هيچ بيماري خاصي زايران راتهديد نمي كند ؛ گفت : هرچند تعداد مراجعات زايران به مراكز درماني بعد از ايام تشريق تاحدودي افزايش يافته است اما مراجعين عمدتا به علت سرما خوردگي و گرفتگي عضلات و ... خواستار دريافت خدمات درماني هستند.
معاون مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر ايران از فعاليت پزشكان و كادر درماني به عنوان يك حركت "‌جهادي " در حج نام برد و گفت : گروههاي پزشكي به صورت شبانه روز در خدمت زايران هستند و روند نظارت بهداشت محيط زايران و نظارت بر فرايند تهيه و طبخ مواد غذايي نيز به طور كامل درحال انجام است.
وي همچنين درخصوص بازديد امروز "‌حميد محمدي " رييس سازمان حج و زيارت از بيمارستان مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر در مكه مكرمه گفت : اقاي محمدي در اين بازديد ضمن تقدير از تلاش هاي كادر پزشكي و درماني بيمارستان از حجاج ايراني بستري شده نيز عيادت كرد.
وي گفت : رييس سازمان حج و زيارت براي بيماران بستري شده از خداوند متعال آرزوي سلامتي كرد و گفت به لطف خداوند متعال و رعايت مسائل بهداشتي توسط زائران و تلاش هاي پزشكان ايراني در حج امسال حجاج كمتري به مراكز پزشكي و بيمارستان مراجعه داشته اند.
خاطر نشان مي شود بيمارستان مكه تا پايان حضور حجاج ايراني آماده خدمات رساني به زائران است.
امسال براي خدمت رساني به زايران حدود 570نفر پزشك عمومي و متخصص و كادر درماني به همراه 60 تن دارو و تجهيزات پزشكي به سرزمين وحي سفر كرده اند.




نظرات کاربران